مرد جنایتکار برای تصاحب ارثیه پدری دو آدم کش اجیر کرد تا برادرش را به قتل برساند.

به گزارش افکارنیوز ، ۱۶ دی ماه امسال ماموران پلیس آگاهی در جریان قتل مرد جوانی در این شهر قرار گرفتند در ادامه تیمی از ماموران با حضور در محل جنایت متوجه شدند مرد ۳۸ ساله ای به نام محمد با شلیک اسلحه شکاری به قتل رسیده است.

یکی از شاهدان ماجرا در جریان تحقیقات به ماموران گفت: حدود ساعت ۱۰ شب مرد موتورسواری در حالیکه صورت خود را پوشانده بود به سمت مقتول شلیک کرد و سریع از محل جنایت گریخت.

کارآگاهان سپس تحقیقات برای شناسایی مرد موتورسوار را آغاز کرده و در جریان بررسی های خود دریافتند مقتول از حسن شهرت برخوردار بود و وضع مالی خوبی داشت.

تحقیقات میدانی کارآگاهان نشان داد محمد به خاطر تقسیم ارثیه با اعضای خانواده اش درگیری داشته است به طوریکه درگیری آنها چند بار به نزاع تبدیل شده و در این باره چند با شکایتی در محاکم قضایی مطرح شده بود با گذشت دو هفته از این جنایت تیم جنایی یک مظنون را در این رابطه دستگیر کردند که متهم به نام میثم در بازجویی ها گفت برادر مقتول به خاطر اختلافاتی که با برادرش داشت ۳۰ میلیون تومان به من داد تا یک آدم کش را برای قتل محمد اجیر کنم من هم موضوع را با یکی از دوستانم به نام آرش که در زندان با هم همبندی بودیم مطرح کرده و او با دریافت ۱۱ میلیون تومان نقشه قتل را اجرا کرد.

سرهنگ محمد عظیمی رئیس پلیس آگاهی استان مازندران با اعلام این خبر به باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: عامل این جنایت قرار بود ازدواج کند و با پولی که به خاطر قتل دریافت کرده بود برای خرید عروسی به تهران رفته بود.

کارآگاهان بلافاصله راهی تهران شده و متهم را دستگیر کردند که وی در بازجویی ها به ارتکاب این جنایت با اسلحه شکاری اعتراف کرد.

سرهنگ عظیمی خاطرنشان کرد: با اعتراف دو آدم کش کارآگاهان برادر مقتول را دستگیر کردند که هر سه متهم با قرار قانونی روانه زندان شدند.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات