معاون ارشاد لرستان:

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از تولید و رونمایی فیلم و کتاب زندگینامه" آیت الله صادقی" در این استان خبر داد.

ماشاء الله امان الهی بهاروند اظهار کرد: برنامه ریزی لازم برای برگزاری مراسم بزرگداشت" آیت الله عباسعلی صادقی" از علمای لرستان صورت گرفته و مطابق پیش بینی انجام شده این مراسم در ۱۵ اسفندماه سالجاری برگزار می شود.

وی عنوان کرد: پوستر و دیگر اقلام تبلیغاتی مربوط به این مراسم بزرگداشت نیز آماده و چاپ شده است.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان همچنین از رونمایی تمبر یادبود این مراسم خبر داد و بیان کرد: همچنین فیلمی از زندگینامه و سوابق فعالیت های سیاسی، مذهبی، علمی و… آیت الله صادقی در دست تهیه است.

بهاروند افزود: عوامل تهیه این فیلم با حضور در محل زادگاه این عالم بزرگوار با به تصویر کشیدن مراحل مختلف زندگی آیت الله صادقی، با خود ایشان و روحانیون و علمای استان در مورد آیت الله صادقی گفتگو خواهند کرد.

وی عنوان کرد: همچنین پیش از این مستندی درباره آیت الله صادقی توسط صدا و سیمای مرکز لرستان تهیه شده که این مستند در قالب لوح فشرده در اختیار مهمانان بزرگداشت در روز برگزاری مراسم قرار خواهد گرفت.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان یادآور شد: همچنین مطابق برنامه ریزی صورت گرفته نمایشگاه عکسی از فعالیت روحانیون استان به ویژه آیت الله صادقی در حاشیه برگزاری مراسم بزرگداشت دایر خواهد شد.

بهاروند از رونمایی کتاب زندگینامه آیت الله صادقی در حاشیه مراسم بزرگداشت خبر داد و بیان کرد: پیگیری برای دعوت از یک سخنران برجسته کشوری برای حضور در مراسم بزرگداشت آیت الله صادقی به همت و مساعدت نماینده ولی فقیه در استان لرستان در حال انجام است.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات