مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های لرستان خبر داد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان گفت: نشست اساتید با مدیران گروه‌های معارف دانشگاه‌ها با موضوع نگاه ویژه به اهداف انقلاب، چهارشنبه ۱۵ بهمن‌ماه در خرم آباد برگزار می‌شود

حجت الاسلام مستاجران  با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: نشست اساتید با مدیران گروه های معارف دانشگاه ها با موضوع نگاه ویژه به اهداف انقلاب، چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه در دانشگاه فرهنگیان در خرم آباد برگزار می شود.

وی افزود: بزرگترین مشکل دانشگاه ها در دهه فجر نبود دانشجو در سطح دانشگاه ها است.

مستأجران بیان کرد: در دهه فجر مراسم شبی با قرآن در بیمارستان شهید رحیمی برای دانشجویان بالینی و مجموعه کارکنان با حضور قاری برجسته استاد سعید طوسی برگزار خواهد شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های لرستان اظهار کرد: مراسم کوهپیمایی برای دانشجویان و کارکنان از دیگر برنامه هایی بود که قرار بود در دهه فجر برگزار شود ولی به دلیل بارش برف و باران لغو شد.

وی افزود: مهمترین موضوعی که کمک می کند اصول و مبانی انقلاب اسلامی به نسل بعدی منتقل شود مسئله برگشتن به این موضوع است که چرا انقلاب کردیم است. ما متاسفانه به خوبی به این موضوع نپرداختیم و باید در این ایام در این مورد به گفت وگو بپردازیم. ما در میانه راه هستیم و باید تلاش کنیم تا به اهداف عالی انقلاب برسیم.

وی تصریح کرد: تبین این موضوع در کلاس های درس، به ویژه گروه معارف و درس انقلاب اسلامی بسیار ضروری است و باید به بیان دلیل تفاوت های انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب ها پرداخت.

مستأجران اظهار کرد: باید کرسی های آزاد اندیشی با موضوع دست آوردهای انقلاب اسلامی و اهداف انقلاب اسلامی برگزار کنیم.

وی درباره نقش دانشگاه در پیشبرد اهداف امروز انقلاب اسلامی بیان کرد: دانشجو روشنگر است. فضا را رصد می کند و با جدیت حضور پیدا می کند و به عنوان نخبه موضع گیری می کند.

مسول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گفت: نقش دانشگاه ها برای تضمین آینده انقلاب اسلامی از اهمیت زیادی برخوردار است و اگر می خواهیم انقلاب ما ریشه دار و پایدارتر شود باید به دانشگاها توجه ویژه ای بکنیم.

وی اظهار کرد: مدیران  اگر می خواهند گزارش کار بدهند، گزارش کار انقلاب بدهند و اینکه دانشگاه قبل از انقلاب کجا بود و الان کجاست.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات