مسئول کمیته امداد امام خمینی (ره) خرم آباد خبر داد

مسئول کمیته امداد امام خمینی (ره) خرم آباد گفت: ۵۸ واحد مسکن به زلزله زده های روستایی و مدد جویان کمیته امداد خرم آباد در قالب مسکن مهر و شهری تحویل داده شد.

علی فلاحی در گفت وگو با لرستان خبر در خرم آباد، اظهار کرد: ۵۸ واحد مسکن به مدد جویان کمیته امداد امام خمینی در شهرستان خرم آباد تحویل داده شد.

وی افزود: ۳۸ واحد از این تعداد به زلزله زده های روستایی و ۲۰ واحد در قالب مسکن مهر و شهری به مددجویان خرم آبادی واگذار شد.

فلاحی بیان کرد: برای ساخت و مقاوم سازی ۳۸ مسکن روستایی مبلغ ۶ میلیون تومان بلا عوض و ۱۲.۵ میلیون تومان وام مدت دار به صاحبان هر واحد داده شد که برای ساخت و بهره برداری ۳۸ واحد مبلغ ۶۳۵ میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: این مسکن ها در زلزله سال گذشته دچار آسیب شده بودند، که همین امر سبب ساخت ومقاوم سازی واحد های مسکن روستایی شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان خرم آباد گفت: این سازمان توانسته است، از لحاظ تامین مسکن برای مددجویان گام های بزرگی بردارد و تعداد زیادی از مددجویان بدون خانه را خانه دار کند.

فلاحی بیان کرد: ۲۰ واحد مسکن در قالب مسکن مهر و شهری آماده بهره برداری است و به زودی به مددجویان کمیته امداد واگذار می شود.

وی تصریح کرد: کمیته امداد شهرستان خرم آباد در بحث خودکفایی مدد جویان، ۲۹۰ طرح با اعتبار ۱۰ملیارد ریال اشتغالزایی کرده است که به زودی به بهره برداری می رسد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات