مدیر کمیته امداد الیگودرز خبر داد

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) الیگودرز گفت: بیش از ۵.۳ میلیارد ریال به عنوان هزینه های کمک درمانی به مددجویان الیگودرزی پرداخت شده است.

به گزارش لرستان خبر از الیگودرز، علیرضا حاجیعلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پرداخت هزینه های درمانی به مددجویان در سر فصل های گوناگون از اقدامات کمیته امداد شهرستان الیگودرز است که امسال خدمات ارزنده ای به این مددجویان ارائه داده شده است.

وی افزود: بیش از ۵.۳ میلیارد ریال به عنوان هزینه های کمک درمانی به مددجویان الیگودرزی امسال پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان الیگودرز بیان کرد: این هزینه های درمانی شامل صورت حساب بیمارستان، خرید تجهیزات پزشکی، خدمات پاراکلینیکی و سایر هزینه های درمانی از سر فصل خدمات ویژه است.

وی افزود: در این راستا مبلغ ۱۷ میلیون و ۷۵۹ هزار ریال برای انجام ۴۲۸ مورد هزینه های درمانی به مددجویان پرداخت شده است.

حاجیعلی تصریح کرد: پرداخت هزینه های درمانی در قالب خسارات متفرقه از دیگر اقدامات این نهاد در شهرستان الیگودرز است.

وی افزود: تعداد ۱۶۵ مورد هزینه های درمانی از سر فصل خسارات متفرقه با هزینه ای بالغ بر ۱۴۶ میلیون ریال به این مددجویان پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد: مبلغ پنج میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال برای واریز سرانه تعداد ۶۰۰ فقره پرونده بیمه های اجتماعی مددجویان و همچنین صدور ۴۴ مورد دفترچه بیمه تامین اجتماعی مددجویان شهرستان الیگودرز پرداخت شده است.

وی بیان کرد: از اقدامات مهم کمیته امداد شهرستان الیگودرز ساخت و تعمیرات سرویس های بهداشتی با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیون ریال بوده که از این تعداد سرویسهای بهداشتی ۴۰ مورد آن در بخش بشارت بوده است.

حاجیعلی اظهار کرد: تهیه بسته های بهداشتی برای مددجویان بخش محروم بشارت به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال، تشکیل و تکمیل ۲۷۰ فقره پرونده کودکان زیر شش سال دچار سوء تغذیه و توزیع بن کارت به ارزش ۷۶۵ میلیون ریال و صدور کارت درمان و همچنین تمدید اعتبار کارت درمانی برای سه هزار نفر از مددجویان را از دیگر فعالیتهای صورت گرفته است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات