رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: این طرح از ابتدای اسفند آغاز و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد که در مدت اجرای این طرح دانشگاه علوم پزشکی به طور مستمر از رستوران ها و اماکن تفریحی و اقامتی برای حفظ سلامت شهروندان و مسافران نوروزی بازدید می کند.

به گزارش خبرگزاری لرستان خبر از خرم آباد، کوروش ساکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نوروز امسال طرح بسیج سلامت نوروزی با فعالیت ۱۵۰ گروه ثابت در مراکز بهداشتی درمانی در مناطق شهری و روستایی لرستان اجرا می شود.

وی افزود: همزمان با فعالیت این ۱۵۰ گروه ثابت ۲۵ گروه سیار نیز در این طرح در ایام نوروزی فعالیت می کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: در ایام نوروز ۱۰ آزمایشگاه تشخیص طبی به طور شبانه روزی و ۱۰ مرکز پیشگیری ودرمان نیز در این ایام فعالیت دارند.

ساکی بیان کرد: در قالب این طرح کلیه خدمات بهداشتی درمانی برای مسافران و میهمانان نوروزی و شهروندان لرستانی ارائه می شود و این طرح با فعالیت ۲۳۲ نیروی کار بهداشت محیط و ۲۶ راننده انجام می شود.

وی افزود: این طرح از ابتدای اسفند آغاز و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد که در مدت اجرای این طرح دانشگاه علوم پزشکی به طور مستمر از رستوران ها و اماکن تفریحی و اقامتی برای حفظ سلامت شهروندان و مسافران نوروزی بازدید می کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: برای اطلاع رسانی و پاسخ به سئوالات مردم سامانه پیامکی ۱۴۹۰ راه اندازی شده است.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات