نماینده‌ ولی فقیه در لرستان:

نماینده‌ ولی فقیه در لرستان گفت: نگاه امام علی (ع) به سیاست و اقتصاد دنیا محور نبوده و توحیدی و عادلانه است و همین موضوع سبب شده تا سیره سیاسی و اقتصادی ایشان به عنوان بهترین و جامع ترین الگو انتخاب شود.

حجت الاسلام سید احمد میرعمادی در حاشیه معرفی دبیر جدید بین المللی غدیر در لرستان اظهار کرد: از امروز دفتر نمایندگی بین المللی بنیاد غدیر در شهرستان های استان لرستان راه اندای می شود و مسئولیت این دفترها به امام جمعه هر شهر واگذار می شود.

وی افزود: اکنون مدت ۶ سال است که بنیاد بین المللی غدیر در استان لرستان راه اندازی شده است اما متأسفانه در شهرستان های این استان نمایندگی برپا نشده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: امیدواریم با راه اندازی این بنیاد در شهرستان ها و فعالیت مؤثر آن ها عملکرد بنیاد بین المللی غدیر پیشرفت بیشتری داشته باشد.

میر عمادی بیان کرد: بهترین و کامل ترین الگوی سیاسی و اقتصادی سیره امام علی (ع) است و شیوه حکومت ایشان نشان می دهد که نگاه امام علی (ع) به سیاست و اقتصاد دنیا محور نبوده و توحیدی و عادلانه است و همین موضوع سبب شده تا سیره سیاسی و اقتصادی ایشان به عنوان بهترین و جامع ترین الگو انتخاب شود.

وی افزود: بر ما واجب است که اصول اساسی حکومت سیاسی و اقتصادی امام علی (ع) را بشناسیم و از آن ها الگو برداری کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: از جمله اصول اساسی امام علی (ع) در حکومت سیاسی تقوا، پاکدامنی، علم وپاک دستی و اصول حکومت اقتصادی ایشان عدالت اقتصادی و اجتماعی، فقر زدایی، رفاه و مبارزه با مفسدان دانست.

در پایان این مراسم از زحمات سید حجت الله کلانتری رئیس سابق بنیاد بین المللی غدیر در لرستان تقدیر شد و گودرز کریمی فر مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان به عنوان دبیر جدید این بنیاد معرفی شد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات