فرماندار پلدختر:

فرماندار پلدختر گفت: ایام نوروز فرصتی است که باید آن را قدر بدانیم و ظرفیت های گردشگری پلدختر را به مسافران نوروزی معرفی کنیم.

فریدون رشیدی در جلسه شورای اداری پلدختر اظهار کرد: شهرستان پلدختر ظرفیت های زیادی برای گردشگری دارد و مسئولان این شهرستان آمادگی لازم برای استقبال از مهمانان نوروزی را دارند. وی افزود: اکیپ های امداد و نجات هلال احمر، اکیپ های خودرویی راه و شهرسازی و فوریت های پزشکی آمادگی ارائه خدمات به مسافران نوروزی در اماکن تاریخی و گردشگری و محور های مواصلاتی را دارند.

رشیدی بیان کرد: طرح استقبال از مسافران نوروزی از ۲۸ اسفند آغاز و تا ۱۵ فروردین سال ۹۳ ادامه دارد.

وی تصریح کرد: ایام نوروز فرصتی است که باید آن را قدر بدانیم و ظرفیت های گردشگری پلدختر را به مسافران نوروزی معرفی کنیم.

رشیدی افزود: جذب گردشگران فرصتی برای توسعه اقتصادی شهرستان است که باید در این بحث مسئولان تلاش کنند.

فرماندار پلدختر اظهار کرد: تاکنون در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان ۴۰ مصوبه تدوین شده است تا در راستای ایجاد سفر مطمئن و ایمن، مسافران نوروزی خاطره به یاد ماندنی از این شهرستان با خود به یادگار داشته باشند.

وی افزود: در راستای استقبال از مسافران نوروزی تا کنون ساماندهی تالاب های ولی عصر (عج) ، آسفالت و شن ریزی راه های تالاب ها، آماده سازی نمازخانه ها و رستوران ها بین راهی، ایجاد کمپ های اضطراری برای اسکان مسافران نوروزی، توزیع بروشور معرفی جاذبه های گردشگری انجام شده است.

رشیدی بیان کرد: گرفتن هزینه از مسافران نوروزی در کمپ ها و پست های امدادی با دستور استاندار لرستان لغو شده است و به طور رایگان از این امکانات استفاده می کنند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات