با استقبال کم نظیر دانشجویان/

فیلم" چ" آخرین ساخته ابراهیم حاتمی کیا از سوی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان در سالن دانشکده اقتصاد این دانشگاه اکران و با استقبال کم نظیر دانشجویان رو‌به‌رو شد.

میلاد بهمئی در مورد اکران این فیلم در دانشگاه لرستان اظهار کرد: اکران این فیلم با استقبال کم نظیر دانشجویان دانشگاه لرستان رو به رو شد و بسیاری از دانشجویان به دلیل پرشدن سالن پخش فیلم از یک ساعت قبل از جلسه، پشت درهای بسته سالن ماندند.

دبیر تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان تصریح کرد: برای توزیع بلیط این فیلم برای نخستین بار اقدام به فروش بلیط در بین دانشجویان کردیم که خلاف انتظار با استقبال کم نظیر دانشجویان و کارمندان این دانشگاه رو به رو شد.

وی گفت: هدف از اکران این فیلم شناخت هرچه بیشتر چهره های انقلابی و تاثیر گذار انقلاب اسلامی به قشر جوان و الگو پذیری از این چهره های ارزشی است.

بهمئی بیان کرد: این تشکل آمادگی دارد از تمام فیلم های ارزشی حمایت کند و فیلم های ارزشی را در دانشگاه لرستان اکران کند.

دبیر تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان عنوان کرد: جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان در سال های گذشته هم اکران فیلم های ارزشی را در دستور کار خود داشته و در این راستا همواره پیش گام بوده است.

وی افزود: در دنیای امروز که سینما و رسانه حرف اول را می زند وظیفه ما است که از هنر و فیلم های ارزشی حمایت کنیم تا جایگاه خود را باز کند.

فیلم" چ" آخرین ساخته ابراهیم حاتکی کیا کارگردان خوب کشورمان است که زندگی شهید چمران را به تصویر کشیده و سعی دارد به ابعاد شخصیتی شهید چمران بپردازد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات