رئیس کمیته امداد شهرستان بروجرد

رئیس کمیته امداد بروجرد گفت: کمیته امداد بروجرد برای تأمین مسکن مددجویان و سایر خدمات عمرانی امسال بیش از ۳ میلیارد ریال هزینه کرده است.

علی معظمی گودرزی ظهر امروز در جمع کارکنان کمیته امداد بروجرد، اظهار کرد: از ابتدای امسال بیش از ۳ میلیارد ریال خدمات عمرانی برای ایجاد سر پناه به مددجویان بروجردی پرداخت شده است. وی افزود: ۸۴۹ خدمت عمرانی به ارزش ۳ میلیارد و ۱۳۴ و میلیون و ۵۷۲ هزار ریال که شامل احداث، تعمیر، بهسازی و مقاوم سازی، انشعابات، ایجاد سرویس های بهداشتی بوده است در سال روز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و هفته احسان و نیکو کاری به مددجویان بروجردی ارائه شده است.

معظمی گودرزی بیان کرد: یکی از خدمات کمیته امداد شهرستان بروجرد خدمات عمرانی و ایجاد سر پناه برای مدد جویان است و این خدمات برای بر طرف کردن مشکلات معیشتی این مدد جویان ارئه می شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان بروجرد تصریح کرد: علاوه بر پرداخت خدمات عمرانی این نهاد برای اقشار ضعیف جامعه و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد پرداخت معوقات وام های بهسازی و مقاوم سازی مسکن است که در همین راستا ۲۶ مورد از این اقساط به ارزش ۱۵۶ میلیون ریال تسویه شده است.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات