رئیس اداره بنیاد شهید سلسله خبر داد:

رئیس اداره بنیاد شهید سلسله گفت: دیدار با خانواده های شهدا – عطر افشانی وغبارروبی گلزار شهدا – ویزیت رایگان بیماران با همکاری شبکه بهداشت ودرمان از جمله برنامه هایی است که در روز ۲۲اسفند در شهرستان برگزار می شود.

به گزارش لرستان خبر از الشتر، اردشیر صفاپور در کارگروه ساماندهی گلزار شهدا وبرنامه ریزی روز شهید با اشاره به جایگاه رفیع وارزشمند شهدا در جامعه اظهار کرد: خدمت به شهدا وخانواده های آنان به عنوان یادگاران ونماد های ایثار ومقاومت وظیفه ذاتی همه دستگاه ها است.

وی افزود: فرهنگ ایثار وشهادت باید به نسلهای آینده انتقال داده شود وگلزار های شهدا باید به گونه ای ساماندهی شوند که در شأن آنان باشد.

صفاپور بیان کرد: در روز شهید ۲ مراسم در الشتر برگزار می شود که از تمامی مدیران برای هر چه باشکوه برگزار شدن این مراسم بنیاد شهید و امور ایثار گران را یاری دهند.

رئیس اداره بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان سلسله در ادامه این مراسم با ارائه گزارشی از فعالیتهای حوزه کاری خود در یک سال گذشته از برگزاری برنامه های مختلف در این روز خبرداد وگفت: دیدار با خانواده های شهدا – عطر افشانی وغبارروبی گلزار شهدا – ویزیت رایگان بیماران با همکاری شبکه بهداشت ودرمان از جمله برنامه هایی است که در روز ۲۲اسفند در شهرستان برگزار می شود.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات