مسئول گروه جهادی دانشگاه خواجه نصیر خبر داد:

مسئول گروه جهادی دانشگاه خواجه نصیر تهران از نصب لوله انتقال آب در۲ روستای بخش پاپی شهرستان خرم آباد توسط دانشجویان گروه جهادی شهید حسین مومنی این دانشگاه خبر داد.

محمد افسرده در این رابطه بیان داشت: به همت دانشجویان جهادی دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی تهران نصب لوله انتقال آب به روستاهای ده نثار و ایروه بخش پاپی شهرستان خرم آباد به طول ۱۳۰۰ متر همزمان با برگزاری اردوی جهادی ایام نوروز این دانشگاه انجام شد. وی افزود: ۸۰ درصد از مسیر نصب این لوله ها به دلیل عدم وجود راه دسترسی و قرار گرفتن مسیر نصب لوله ها در اراضی کشاورزی بدست دانشجویان جهادی حفاری و ۲۰ درصد مابقی که در داخل روستاها بود بوسیله بیل مکانیکی انجام شد.

مسئول گروه جهادی دانشگاه خواجه نصیر تهران گفت: عمق حفاری صورت گرفته برای نصب لوله ها یک متر و عرض آن ۸۰ سانتی متر بوده است.

افسرده بیان داشت: عملیات نصب لوله انتقال آب به روستاهای ده نثار و ایروه به اتمام رسیده اما تکمیل این پروژه مستلزم احداث منبع آب و تامین تجهیزات لازم توسط شرکت آب و فاضلاب لرستان است.

وی ادامه داد: این گروه جهادی همچنین در تکمیل مسجد روستای ده نثار نیز که از هفت سال پیش تاکنون با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی رها شده بود مشارکت کردند.

مسئول گروه جهادی دانشگاه خواجه نصیر تهران با بیان اینکه این گروه نسبت به ساخت سقف و کف این مسجد اقدام کردند گفت: ساخت گنبد این مسجد ظرف سه روز آینده به اتمام می رسد.

افسرده ادامه داد: با رایزنی های که انجام داده ایم منابع مالی مورد نیاز جهت احداث این مسجد توسط اهالی روستای ده نثار تامین خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های فرهنگی نظیر برگزاری کلاس های قرآن و احکام و همچنین برگزاری جشن تکلیف برای ۲۰ نفر از دختران از دیگر فعالیت های این گروه در بخش پاپی شهرستان خرم آباد محسوب می شود.

مسئول گروه جهادی دانشگاه خواجه نصیر تهران با بیان اینکه با توجه به سابقه برگزاری اردوهای جهادی توسط این گروه در استاهای دیگر مسئولان استان لرستان همکاری بهتری با گروههای جهادی نسبت به دیگر استان ها دارند بیان داشت: برگزاری اردوهای جهادی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی به دلیل فراهم بودن شرایط در استان لرستان به صورت مستمر برگزار خواهند شد.

افسرده تصریح کرد: ۱۰۰ نفر از دانشجویان جهادی دانشگاه خواجه نصیر همزمان با تعطیلات نوروز اردوی جهادی این دانشگاه را در روستاهای محروم بخش پاپی برگزار کردند و از ششم فروردین اردوی جهادی این دانشگاه به اتما ممی رسد اما چند نفر از دانشجویان جهت تکمیل گنبد مسجد روستای ده نثار در منطقه می مانند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات