امام جمعه پلدختر:

: امام جمعه پلدختر گفت: بر تمام دنیا اثبات شده است که اتحادیه اروپا استقلال خود را از دست داده و تصمیمات آمریکا و اسرائیل را پیاده می کند.

حجت الاسلام علی محمد لروند عصر امروز در جمع خبرنگاران در پلدختر اظهار کرد: هیچ کشوری حق دخالت در امور ایران را ندارد و مردم ایران در طول سال های بعد از انقلاب همواره جواب محکمی به استکبار داده اند.

وی افزود: بر تمام دنیا اثبات شده است که اتحادیه اروپا استقلال خود را از دست داده و تصمیمات آمریکا و اسرائیل را پیاده می کند.

امام جمعه پلدختر بیان کرد: اتحادیه اروپا با هماهنگی کاترین اشتون یک قطعنامه مضحک علیه ایران تصویب کردند در حالیکه حرف از مذاکره می زنند.

وی، قطعنامه اخیر اتحادیه اروپا را یک مشت کاغذ پاره و دخالت آشکار در مسائل داخلی ایران عنوان کرد و افزود: این قطعنامه نشان می دهد که دشمنان مسئله هسته ای را تنها بهانه ای برای تحت فشار قرار دادن ایران می دانستند.

حجت الاسلام علی محمد لروند تصریح کرد: ملت ایران از مسیر خود منحرف نمی شود و مسئولان نیز باید در قبال این مسئله واکنشی قاطع نشان دهند.

وی با تأکید براینکه هیچ نهاد و کشوری حق دخالت در امور داخلی ایران را ندارد، افزود: در کشور، نظام مردم سالاری دینی برقرار است و اختلاف سلیقه های درونی طبیعی است، البته بعضی جریانات مخالف نظام همواره سعی در فتنه انگیزی داشته اند که با حضور مردم طرد شده اند و هیچ جایگاهی ندارند.

امام جمعه پلدختر تصریح کرد: هر روز شاهد قتل عام و ترور افراد بی گناه در سوریه، افغانستان، پاکستان و عراق توسط گروه های تکفیری و وهابی ها هستیم، اما سازمان های به اصطلاح مدعی حقوق بشر سکوت کرده اند.

لروند اضافه کرد: در مقابل اگر ایران با قاچاقچیان مواد مخدر به صورت قانونی برخورد می کند و طبق قانون مجازات کشور اعدام کند، بلافاصله کشور ما را به نقض حقوق بشر متهم می کنند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات