شهردار خرم آباد:

لرستان خبر: شهردار خرم آباد گفت: ۱۵۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح های شهرداری اختصاص داده شده است

به گزارش لرستان خبر از خرم آباد، محمد مهرابی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداری خرم آباد در سال ۹۳ برای توسعه عمران شهری و فضاسازی مناسب در سطح شهر برنامه های زیادی دارد از جمله این برنامه ها آسفالت کردن معابر و کوچه های خرم آباد است.

وی افزود: متأسفانه وضعیت آسفالت خیابان های شهر خرم آباد د حد مطلوبی نیست و نمی توان در سطح شهر ۲۰۰ متر آسفالت یک دست و سالم را دید.

مهرابی تصریح کرد: از مهمترین برنامه های شهرداری در سال ۹۳ پرداختن به وضعیت آسفالت خیابان های خرم آباد است که این طرح به قرارگاه خاتم الانبیاء واگذار می شود زیرا این قرارگاه نسبت به وضعیت آسفالت خیابان ها شناخت کامل دارد.

شهردار خرم آباد بیان کرد: اعتبار پرداختی برای اجرای طرح های شهرداری ۱۵۰ میلیارد تومان است که ۷۰ میلیارد تومان از این اعتبار به بخش آسفالت کوچه ها و معابر خرم آباد اختصاص داده شده است.

مهرابی اظهار کرد: استفاده از روزشمار و بازدید مستمر از طرح های عمرانی در سطح شهر سبب تعهد کاری عوامل اجرایی و غافل نماندن مسئولان از روند اجرای پروژه ها می شود.

وی افزود: در صورت اجرای این پروژه ها در سال ۹۳ و بر اساس برنامه ریزی های شهرداری ۶ برابر سال ۹۲ در زمینه عمران شهری فعالیت داشته ایم.

شهردار خرم آباد گفت: سال ۹۳ در شهرداری سال تعامل با بخش خصوصی است و پروژه احداث پل های مازیار، ۹ دی و جهادگران در فروردین ماه امسال آغز به کار می کنند.

مهرابی افزود: در شهرداری خرم آباد به زودی کارگروه فرهنگ و اقتصاد تشکیل می شود که جزئیاتش بعدا اعلام می شود.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات