نماینده مردم بروجرد در مجلس:

لرستان خبر: نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: وزیر ارشاد با این دیدار خود با آقای خاتمی و بقیه فعالیت های حاشیه ای خود سعی دارد سران فتنه را تطهیر نماید که در این مورد خودش مورد قضاوت سخت مردم قرار می گیرد.

بهرام بیرانوند در گفت و گو با خبرنگار لرستان خبر در بروجرد، با اشاره به وضع نگران کننده برخی از ملاقات های مشکوک با سران فتنه اظهار کرد: از حرکت آقای جنتی چنین برداشت می شود که ایشان در حال فضا سازی ناصحیح و حاشیه سازی برای دولت است.

وی افزود: در فضای سیاسی امکان درگیری وجود ندارد و آقای جنتی با این فضاسازی ها تنها برای دولت هزینه سازی می کند.

بیرانوند تصریح کرد: وزیر ارشاد با این دیدار خود با آقای خاتمی و بقیه فعالیت های حاشیه ای خود سعی دارد سران فتنه را تطهیر نماید که در این مورد خودش مورد قضاوت سخت مردم قرار می گیرد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس اظهار کرد: حاشیه سازان دولت بایدد به این دو سوال به طور صریح پاسخ دهند اول اینکه آیا فتنه ۸۸ رخ داده است؟ و آیا این عمل حرکت زشتی است؟ که جواب هر دو سوال کاملا مشخص است.

وی بیان کرد: در همه جای دنیا دو تکه کردن مردم و آتش زدن مکان های مذهبی و مقدس جرم محسوب می شود کاری نابخشودنی است و موجب مختل شدن وضعیت کشور می شود.

بیرانوند افزود: آن ها با حرکات بی خردانه خود به جمهوری اسلامی ظلم بزرگی روا داشتند و کشور را در استانه جنگ داخلی قرار دادند و اکنون با در دست گرفتن منیدان و قدرت گرفتن برخی از همراهانشان قصد ترک تازی در جامعه را دارند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات