دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان:

دبیرجامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان گفت: تصویب قطعنامه های ضد ایرانی توسط اتحادیه اروپا بیانگر این مطلب است که آن ها قصد دخالت صریح و مستقیم در امور داخلی کشورهای اسلامی را دارند.

میلاد بهمئی در گفت و گو با خبرنگار لرستان خبر در خرم آباد، اظهار کرد: اقدامات مداخله جویانه اتحادیه اروپا باز هم ثابت کرد که جبهه استکبار خود را بالاتر از بقیه کشورها دیده و همواره اجازه ی دخالت در امور دیگر کشورها را به خود می دهد.

وی افزود: این گستاخی ها که از ویژگی های استکبار است تا همیشه نیز وجود دارد.

بهمئی تصریح کرد: قطعنامه بی شرمانه اخیری که اتحادیه اروپا صادر کرده نیز از همین قبیل است، که یک روز به بهانه حقوق بشر، یک روز به بهانه ی ساختن بمب های اتمی، یک روز به بهانه ی حمایت از حزب الله و هر روز به یک دلیل قطعنامه های بی اساس صادر می کنند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان اظهار کرد: هر کشوری از حقوق بشر سخن بگوید، غربی ها دیگر نباید این گونه سخن بگویند، اینها کشتارهای دسته جمعی فلسطینیان مظلوم، زنده آتش زدن مسلمانان میانمار، جنگ های طولانی مدت در عراق و افغانستان را نقض حقوق بشر نمی دانند ولی زندانی کردن چند فتنه گر که با جرم های معلوم قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی را داشتند و همچنین آزاد نبودن ازدواج همجنس گرایان که بر طبق نص صریح قرآن مایه عذاب الهی است را نقض حقوق بشر می دانند.

وی گفت: البته جای تعجب ندارد که این سخنان از دهان غربی ها بیرون آمده است، غربی ها مشکلشان با جمهوری اسلامی است، با اعتقادات این ملت با ارزش های این ملت و تا اینکه ما از این اصول دست بر نداریم کوتاه نمی آیند.

بهمئی بیان کرد: عامل دیگر این گستاخی های بیش از اندازه نیز اعلام مواضع منفعلانه وزارت امور خارجه کشورمان در برابر یاوه گویی های غربی ها می باشد که در این مورد انتظار می رود که وزارت امور خارجه موضعی صریح و با عزت بگیرد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات