جانشین جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان مطرح کرد:

لرستان خبر: جانشین جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان گفت: مقوله فرهنگ که موضوعى بسیار مهمی است نیز مدتى است که تحت نفوذ جریانى خاص قرار گرفته است جریانى که از اصول اسلام و انقلاب اسلامى بى اطلاع بوده و هیچ گونه پایبندى به این اصول وارزش ها ندارند.

ایمان سعیدی در گفت و گو با خبر نگار لرستان خبر در خرم آباد، خصوص دیدار وزرا با خاتمی از یکی از سران فتنه سال ۸۸ اظهار کرد: دولت اقاى روحانى با شعار دولتى فرا جناحى و معتدل سر کار آمده است و خود را وابسته به هىچ گروه و جناحى نمى داند. ولى عملکرد دولت این رانشان نمى دهدوانتخاب وزرا، برخورد با روزنامه ها صحت این سخن را تایید مى کند.

وی افزود: مقوله فرهنگ که موضوعى بسیار مهمی است نیز مدتى است که تحت نفوذ جریانى خاص قرار گرفته است جریانى که از اصول اسلام و انقلاب اسلامى بى اطلاع بوده و هیچ گونه پایبندى به این اصول وارزش ها ندارند.

سعیدی تصریح کرد: در طول مدت روى کار آمدن این دولت شاهد هتاکى هاى متعددى نسبت به اصول اسلام و تشیع مانند حکم قرانى قصاص و حادثه غدیر بوده ایم.

وی بیان کرد: این جریان علماى کشور وهمچنین رهبرمعظم انقلاب را نیز به نگرانى واداشته تا انجایى که رهبر انقلاب نام سال جدید را فرهنگ واقتصاد نام گذارى کرده اند.

جانشین جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان گفت: آن چه که به نگرانى ها مى افزاید عملکرد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامى و چند تن دیگر از وزراى دولت یازدهم مى باشد که در ابتداى سال جدید و شروع کار دولت در سال ۹۳ به دیدار یکى از سران فتنه سال ۸۸ رفته اند.

وی افزود: البته آقاى جنتى نیز قبلا اشاره کرده بود که من همان راه آقاى خاتمى را ادامه مى دهم ولی این دیدار جاى بسى تاسف دارد که وزراى دولت فرا جناحى یازدهم در اوایل روز کارى خود به دیدار فردى مى روند که وزیر فرهنگ و ارشادش آقاى مهاجرانى بود که هم اکنون کارمند شبکه bbc است.

سعیدی بیان کرد: اگر واقعا منش فرهنگى این دولت بخواهد همان منش فرهنگى دولت دوم خرداد باشد بداند که در پایان به همان سرنوشت مهاجرانى دچار مى شود.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات