طی مراسمی/

لرستان خبر: در مراسمی با حضور نماینده سلسله ودلفان، دکتر جمالزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خرم آباد، امام جمعه، فرماندار و سایر مسئولان شهرستانی سعید اکبریانی بعنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز الشتر معرفی شد.

به گزارش  لرستان خبر از سلسله، امروز در مراسمی با حضور مسؤلان شهرستانی سلسله و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خرم آباد و نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سلسله معرفی شد.

حجت اله خدایی سوری رئیس نماینده سلسله ودلفان در این مراسم با اشاره به توانمندی وپتانسیل های ذاتی وخدادادی شهرستان سلسله اظهار کرد: سطح علمی بالای جوانان این دیار توسعه مراکز دانشگاهی بویژه دانشگاه آزاد اسلامی یکی از نیاز های اصلی شهرستان است و علی رغم خدمت این دانشگاه بزرگ اسلامی به کشور متأسفانه در سلسله از رشد چندانی برخوردار نشده است.

وی افزود: امیدواریم که در آینده نزدیک با ارتقاء این دانشگاه از سطح مرکز به واحد و توسعه کمی وکیفی رشته های دانشگاهی آن شاهد شکوفایی آن درسطح کشور باشیم.

دکتر جمالزاده رئیس دانشگاه آزاداسلامی خرم آباد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی را یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست وگفت: با پیگیری های بعمل آمده با تهران وبر اساس توان علمی وفضای فیزیکی موجود در مرکز الشتر این دانشگاه اولین مرکزی است که در بین مراکز ۷ گانه استان شرایط تبدیل شدن به واحد را دارد.

جمالزاده ضمن اعلام این خبر که در آینده نزدیک مرکز الشتر به واحد ارتقاء می یابد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی الشتر از ترم آینده با توجه به پتانسیلهای موجود در رشته توریسم وگردشگری دانشجو می پذیرد. وروند ارتقاءکمی و کیفی آن با مدیریت جدید به جد پیگیری خواهد شد

حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه الشتر نیز به خدمت گرفتن علم برای رسیدن به کمال را یکی از مهمترین برکات انقلاب اسلامی دانست. وی با اشاره به نیاز ضروری شهرستان در توسعه مراکز دانشگاهی گفت: ظرفیت سلسله بیشتراز وضع موجود است امام جمعه الشتر از مسئولین خواست تا زمینه تحصیل در مقاطع تکمیلی را برای جوانان با استعداد سلسله فراهم نمایند.

صفاپور فرماندارسلسله شرایط مناسب آب و هوایی، فاصله نزدیک شهرستان سلسله با مرکز استان وتوان علمی جوانان بهشت لرستان را از جمله دلایل ضرورت توسعه مرکز الشتر دانست وگفت: وجود ۴ مرکز دانشگاهی با بیش از ۵ هزار دانشجو در شهر الشتر بیانگر علاقمندی ورغبت مردم این شهرستان به علم وعلم آموزی است.

در ادامه این مراسم از زحمات آقای احمد قبادی الوار رئیس اسبق مرکز تقدیر وآقای سعید اکبریانی بعنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی سلسله معرفی شد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات