مدیر کل آموزش و پرورش لرستان:

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در جمع خانواده های شهدای سرافراز کورش و داود علی پناه و شهید سجاد سپهوند بیان داشت: ما وظیفه داریم در اشاعه و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و تکریم و تعظیم خانواده های معظم شاهد تلاش کنیم.

به گزارش لرستان خبر، به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) مادر مکرمه حضرت عباس (ع) و روز تکریم از مادران و همسران شهدا مدیر کل آموزش و پرورش لرستان به همراه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با حضور در جمع خانواده های شهدای سرافراز کورش و داود علی پناه و شهید سجاد سپهوند از مقام شامخ شهدای گرانقدر و صبرو پایداری مادران شهدا تجلیل کرد.

دکتر گودرز کریمی در جمع خانواده شهیدان کورش و داود علی پناه و شهید سجاد سپهوند بیان داشت: بهترین خاطراتم مربوط به حضور در جمع رزمندگان و شهیدان است و با حضور در جمع خانواده های معظم شهدا آن لحظه های معنوی و روحانی برایم تداعی می شود.
وی تاکید کرد: عزت، شرف، پیشرفت و ترقی کشور در عرصه های مختلف مرهون و مدیون شهدایی است که با بذل جان خود آزادگی را به مردم هدیه کردند و ما وظیفه داریم در اشاعه و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و تکریم و تعظیم خانواده های معظم شاهد تلاش کنیم.

مراد روشنی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان نیز خاطر نشان کرد: مسئولین وظیفه دارند در خدمتگزاری به خانواده های معظم شاهد و ایثارگر بکوشند و در مقام سخن و عمل مدافع حقوق حقه آنها باشند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • حسین

    شهیدان بزرگوار داود وکورش علی پناه نمونه بارز انسانهای دلیروشجاع واسوه انسان واقعی هستند که تا ابد در قلبمان جای دارند

نظرات