مدیرکل بهزیستی لرستان:

خبرگزاری لرستان خبر: مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: سازمان بهزیستی لرستان برای حمایت از خانواده هایی که فرزندان معلول خود را نگهداری می کنند به ۳۶۶ نفر از آن ها حق پرستاری پرداخت می کند.

همایون عمودی زاده در گفت و گو با خبرنگار لرستان خبر در خرم آباد، اظهار کرد: سازمان بهزیستی لرستان در خانواده هایی که دارای فرزند معلول جسمی هستند و به سختی از آن ها نگهداری می کنند یک نفر را به عنوان پرستار تحت حمایت خود قرار داده و به آن حقوق پرستاری می پردازد.

وی افزود: از ابتدای تشکیل و اجرای این طرح تا سال ۹۲ تنها ۲۱۳ نفر از این طرح بهره مند بوده و حقوق پرستاری دریافت می کردند و تلاش سازمان برای پرداخت حق پرستاری به تعداد بیشتری از این سرپرستان معلولان بوده است.

عمودی زاده تصریح کرد: خوشبختانه در سال ۹۲ علی رغم فشارهای مالی زیاد تعداد این افراد سرپرست که حق پرستاری دریافت می کنند به ۳۶۶ نفر افزایش یافته است که از جمله فعالیت های مثبت سازمان بهزیستی در سال ۹۲ بوده است.

مدیرکل بهزیستی استان لرستان بیان کرد: سازمان بهزیستی لرستان در راستایخدمات بیشتر به معلان عزیز تمام تلاش خود را به کار می برد تا این قشر از جامعه راحت تر بتوانند به زندگی بپردازند.

وی عنوان کرد: این سازمان برای سال ۹۳ هم برنامه ریزی های ویژه ای دارد که با تلاش و کوشش خدمات بیشتر به معلولان لرستانی ارائه دهد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات