دبیر جامعه اسلامی دانشگاه لرستان خبر داد

خبرگزاری لرستان خبر: دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان گفت: فیلم" شار ۱۴۳" به کارگردانی نرگس آبیار ۹ اردیبهشت ماه امسال توسط جامعه اسلامی دانشجویان در دانشگاه لرستن اکران می شود.

میلاد بهمئی در گفت و گو با خبرنگار لرستان خبر در خرم آباد، اظهار کرد: تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان در نظر دارد در تاریخ ۹ اردیبهشت ماه امسال فیلم" شیار ۱۴۳" را در دانشگاه لرستان اکران کند.

وی افزود: پس از اکران فیلم" چ" در دانشگاه لرستان و استقبال کم نظیر دانشجویان از این فیلم، تمام تلاش خود را برای اجرای فیلم های جبهه فرهنگی انقلاب در دانشگاه انجام می دهیم.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان بیان کرد: واحد رسانه این تشکل در چند سال اخیر با اکران فیلم های انقلابی در دانشگاه برای شناسایی هنر ناقلابی وارد میدان شده و این راه را ادامه می دهد.

وی تصریح کرد: برای اولین بار هنگام اکران فیلم" چ" در دانشگاه لرستان کار بلیط فروشی فیلم را انجام دادیم که با استقبال دانشجویان روبه رو شد و برای فیلم" شیار ۱۴۳" هم کار بلیط فروشی انجام می شود.

فیلم شیار ۱۴۳ به کارگردانی نرگس آبیار و هنرمندی مریلا زارعی روایت جدیدی از دفاع مقدس است که داستان مادر شهیدی به نام الفت را تصویر می‎ کند که عاشقانه انتظار بازگشت فرزندش را می کشد، خبرهای خوبی برای او می رسد، اما امتحان بزرگی هم در راه دارد.

فیلم" شیار ۱۴۳" در جشنواره بین الملی فیلم فجر مورد توجه بسیاری از اهالی رسانه و سینما قرار گرفت و برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه مردم و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول از سی و دمین جشنواره فیلم فجر است.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات