مدیرکل کمیته امداد لرستان:

لرستان خبر: مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: کمیته امداد لرستان در راستای ارائه خدمات بیمه ای به مددجویان در سال ۹۲ با پرداخت بیش از ۸۷ میلیارد ریال تعداد زیادی از مددجویان خود را تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری لرستان خبر از  خرم آباد ، ولی الله منتظری امروز در جمع خبرنگاران در خرم آباد اظهار کرد: کمیته امداد لرستان در راستای خدمت رسانی به مددجویان تحت حمایت خود اقدام به ارائه خدمات درمانی کرده است.

وی افزود: در این راستا کمیته امداد لرستان زنان سرپرست خانوار را تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار داده است و پرداخت حق بیمه آن ها امکان بهره مندی از خدمات در مانی بیمه تأمین اجتماعی را به این زنان سرپرست خانوار داده است.

منتظری تصریح کرد: تا کنون بیش از ۹ هزار نفر در لرستان در این طرح نام نویسی شده و از خدمات و مزایای بیمه تأمین اجتماعی بهره مند شده اند.

مدیرکل کمیته امداد لرستان با اشاره به آمار دقیق بیمه شدگان در سال ۹۲ بیان کرد: ر سال ۹۲ کمیته امداد لرستان تعداد ۹ هزار و ۷۶۹ نفر از مددجویان را تحت پوشش بیمه ای تأمین اجتماعی قرار داده است که از این تعداد ۴ هزار و ۹۶۳ نفر زنان سرپرست خانوار و ۴ هزار و ۸۰۶ نفر مجریان طرح های خودکفایی هستند که از مزایای بیمه تأمین اجتماعی بهره مند گردیده اند.

 

وی اظهار کرد: برای بیمه شدن این تعداد افراد تا کنون بیش از ۸۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است که با پرداخت حق بیمه آن ها این افراد از کلیه خدمات بیمه اعم از درمانی و بازنشستگی بهره مند می شوند.

  منتظری افزود: تأمین اجتماعی یکی از مهمترین نهادها  برای خدمت رسانی به مددجویان کمیته امداد است که امیدواریم در صورت امکان تعداد بیشتری از مددجویان را در سال ۹۳ تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی درآوریم.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات