شهردار پلدختر:

لرستان خبر: شهردار پلدختر گفت: فضاها و مبلمان شهری پلدختر در شان شهروندان پلدختر نیست و باید با برنامه‌ریزی از این وضعیت خارج شویم.

به گزارش لرستان خبر در   پلدختر ،   جهانگیر اکبری  امروز در دیدار با اعضای شورای اسلامی  و شهردار پلدختر اظهار کرد: شهروند محوری  سیاست راهبردی شهرداری در خدمات رسانی است و باید تمم تلاش خود را برای ارائه خدمات بیشتر به مردم شهرستان بکنیم.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب مبلمان شهر پلدختر افزود: فضاها و مبلمان شهری در شان شهروندان پلدختر نیست باید با برنامه ریزی از این وضعیت خارج شویم.

  قدرت الله ترابی نژاد فرماندار پلدختر نیز اظهار کرد: عملکرد اعضای شوراها می تواند مردم را نسبت به نظام امیدوار و ماندگاری آنها در صحنه را تضمین و ضعف عملکرد شوراها مردم را مایوس می کند.

وی   افزود: شوراهای اسلامی   برآمده از بطن جامعه و خواست  مردم هستند و به عنوان نخستین خاکریز ارتباط مردم با دولت می باشند.

  وی بیان کرد: فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان و در راستای ارتقای ارائه خدمات رفاهی، اجتماعی و عمرانی به عموم شهروندان با دیدی باز و تعاملی دو سویه با شورای شهر و شهرداری همکاری می کند.

ترابی نژاد با اشاره به لزوم تعامل شوراها و شهرداری با سایر دستگاه های خدمت رسان گفت: رمز موفقیت شورا ها و شهرداری و فرمانداری و دیگر نهادها وفاق و همدلی و تعامل است،   بنابراین   شورا محلی است که می تواند عنصر تعامل و هم اندیشی باشد و به نتایج بهتری برسد.

وی افزود: مهمترین وظایف شوراها برنامه ریزی، ساماندهی، آبادانی و هویت بخشی در شهرها است پس وجود ارتباط مستمر و تعامل بین اعضای شورای اسلامی و مدیران دولتی برای خدمت رسانی بهتر به مردم یک نیاز لازم و ضروری است.

فرماندار شهرستان پلدختر بیان کرد: نخستین و مهم ترین خواسته مردم از مجموعه دولت و شوراهای اسلامی رعایت قانون است و در این میان شوراها باید با دقت ویژه مصوبات قانونی خود را در راستای تسهیل و تسریع امور مردم ارائه کنند.

روزه نیازی رئیس شورای اسلامی شهر پلدخترنیز دراین دیدار با ارائه   گزارشی از مشکلات و وضعیت شهر گفت: شورای شهر به دنبال تحقق مطالبات به حق مردم است و پیشنهاد می شود وسایل بازی برای کودکان در بوستان های   شهر تهیه شود.

انتهای پیام/

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات