معاون استاندار لرستان:

لرستان خبر: معاون استاندار لرستان گفت: برای رسیدگی به امور بانوان و استفاده از نظر و فکر آنان در طرح های مدیریتی ۷ کارگروه تخصصی بانوان لرستان راه اندازی شده است.

به گزارش لرستان خبر از خرم آباد، سعید شاهرخی امروز در نخستین کارگروه تخصصی بانوان و خانواده در لرستان که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: بانوان در جامعه نقش بسزایی دارند و استفاده از فکر و تجربیات آن ها در زمینه های مختلف می تواند سبب پیشرفت و توسعه در استان شود.

وی افزود: مدیریت ارشد لرستان در راستای بهره گیری از فکر و نظر بانوان در لرستان توجه به مسائل بانوان در اولویت کاری خود قرار داده است.

شاهرخی تصریح کرد: بهره گیری از فکر و نظر بانوان در مسائل مدیریتی استان بسیار اهمیت دارد و تمام تلاش مدیریت ارشد استان بر این است که فکر و نظر آن ها را در امور مدیریتی به کار گیرد.

معاون استانداری لرستان بیان کرد: با توجه به اینکه استفاده از توان و ظرفیت های بانوان برای امور مدیریتی بسیار مهم است اما برای این کار موانعی وجود دارد که برخی از این موانع متوجه خود بانوان است و برخی دیگر متوجه جامعه است که با مدیریت زنان مخالفت می کنند.

وی اظهار کرد: در این نشست تشکیل 7 کارگروه تصویب شد که تمام امور مربوط به بانوان باید در قالب این 7 کارگروه انجام بگیرد و این کارگروه‌ها باید به صورت تخصصی شاخص‌های مد نظر خود را بیان کنند.

شاهرخی افزود: جامعه هدف ما در این 7 کارگروه تمام جمعیت بانوان است که برنامه های این کارگروه ها برای تأمین اعتبار به معاونت برنامه ریزی استانداری ارجاع داده می شود و برنامه های مطرح شده از سوی این کارگروه ها باید هدفمند باشد.

انتهای پیام/ ق

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات