مدیر کمیته امداد کوهدشت:

لرستان خبر: مدیر کمیته امداد کوهدشت گفت: کمیته امداد کوهدشت در راستای ارائه خدمات فرهنگی و برطرف کردن مشکلات مالی دانشجویان سال گذشته ۵.۶ میلیارد ریال به این دانشجویان پرداخت کرده است.

به گزارش لرستان خبر از کوهدشت، مردان امرایی امروز در جمع خبرنگاران در کوهدشت اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان کوهدشت در رسالت کاری خود برطرف کردن مسائل و مشکلات دانشجویان و دانش آموزان را در زمینه مسائل آموزشی در اولویت قرار داده است.

وی افزود: در این راستا کمیته امداد کوهدشت اقدام به پرداخت کمک هزینه های تحصیلی برای دانشجویان و دانش آموزان تحت حمایت خود کرده است که میزان کمک های پرداختی به این مددجویان در سال گذشته 5 میلیارد و 600 میلیون ریال بوده است.

امرایی تصریح کرد: با توجه به اینکه توانمندسازی فرهنگی خانواده‌ها در دستور کار کمیته امداد است، بر همین اساس کمیته امداد شهرستان این مهم را به صورت ویژه مورد نظر قرار داده و در این راستا اقدامات ارزنده و چشم‌گیری داشته است.

مدیر کمیته امداد کوهدشت بیان کرد: کمیته امداد کوهدشت در راستای ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان خود اقدام به ارائه خدمات مشاوره ای، دوره‌های آموزشی پیشگیری از اعتیاد، دوره آموزشی پیش از ازدواج، راهنمایی‌های شغلی، هدایت تحصیلی دانش‌آموزان و مهارت‌های زندگی کرده است.

وی اظهار کرد: این نهاد همچنین برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان با برنامه ‌ریزی‌های مدون نسبت به برگزاری دوره‌های تخصصی با حضور این گروه سنی از خانواده‌ها اقدام کرده است.

امرایی افزود: ارائه این خدمات فرهنگی علاوه بر پرداخت کمک هزینه های تحصیلی همه در راستای توانمند سازی فرهنگی مددجویان بوده است.

مدیر کمیته امداد کوهدشت گفت: در سال گذشته بیش از 6 میلیارد و 881 میلیون ریال از طریق کمیته امداد شهرستان در قالب ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان این نهاد پرداخت شده است.

انتهای پیام/ آ

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات