مدیرکل آموزش و پرورش لرستان:

لرستان خبر: مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: آموزش و پرورش لرستان بزرگترین نهاد ارتباطی بین مردم و مسئولان است که 300 هزار دانش آموز در این اداره مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش لرستان خبر، گودرز کریمی فر امروز در جمع خبرنگاران در خرم آباد اظهار کرد: همکاری خیران مدرسه ساز با آموزش و پرورش در راستای تحقق اهداف بزرگ آموزش و پرورش یعنی تعلیم و تربیت است که این دو اصل اساسی به عنوان محور فعالیت های این مجمع قرار دارد.

وی افزود: در راستای تحقق این اهداف و بهره گیری از کمک های خیران، آموزش و پرورش لرستان زمینه و زیرساخت های لازم را برای مشارکت این خیران در حوزه تعلیم و تربیت فراهم می کند.

کریمی فر تصریح کرد: آموزش و پرورش بزرگترین نهاد ارتباطی بین مردم و مسئولان است که دارای بیش از 4 هزار آموزشگاه است و در این آموزشگاه ها 300 هزار دانش آموز مشغول تحصیل هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: افزایش همکاری و مشارکت همه جانبه افراد و دستگاهها در روند انجام وظایف آموزش و پرورش یکی از سیاست های چهارگانه این وزارتخانه در راستای تحقق منویات و مطالبات مقام معظم رهبری است.

وی اظهار کرد: دراین میان، همراهی و همکاری موثر مجمع خیرین مدرسه ساز، نمونه و مصداق عملی مناسبی برای تلاش در راستای تحقق سیاست های اجرایی این وزارتخانه است.

کریمی فر با اشاره به عمل خداپسندانه خود در خرید خشت طرح های سازمان نوسازی مدارس افزود: خرید این خشت طرح ها به عنوان یک کمک کوچک برای افرادی که توان مالی مناسب را ندارند و از طرفی تمایل دارند در اجر معنوی این امر خداپسندانه سهیم باشند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات