مدیر انجمن سینمای جوانان بروجرد خبر داد

لرستان خبر: مدیر انجمن سینمای جوانان بروجرد گفت: انجمن سینمای جوان بروجرد به‌مناسبت بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و ادای احترام به شهدای دوران دفاع مقدس، اقدام به نمایش 12 عنوان فیلم کوتاه با نام نفس‌های ماندگار کرد.

به گزارش لرستان خبر، رضا میرزایی امروز در جمع خبرنگاران در بروجرد اظهار کرد: انجمن سینمای جوان بروجرد به‌مناسبت بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و ادای احترام به شهدای گران‌قدر دوران دفاع مقدس، اقدام به نمایش 12 عنوان فیلم کوتاه با نام نفس‌های ماندگار کرد.

وی افزود: این فیلم‌ها با محوریت مضامین دوران دفاع مقدس تهیه شده و از ساعت 17 تا 19 در سالن نمایش انجمن سینمای جوان بروجرد به نمایش درآمدند.

میرزایی با اشاره به اعزام عکاسان و تصویربرداران این انجمن به‌مناسبت ارتحال امام خمینی(ره) به مرقد مطهر تصریح کرد: 10 نفر از عکاسان و تصویربرداران این انجمن برای تهیه فیلم و عکس به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند و نمایشگاه عکسی از آثار تهیه شده، در این مراسم برپا شده و نماهنگی از تصاویر عزاداری ملت شهیدپرور تدوین و تهیه می‌شود.

رئیس انجمن سینمای جوانان بروجرد بیان کرد: با توجه به لزوم مشارکت نهادها، مراکز فرهنگی ـ هنری و کارخانجات در تولید فیلم کوتاه، انجمن سینمای جوانان بروجرد تعدادی از اعضای نخبه خود را به‌عنوان سفیران فرهنگی به‌منظور گفت‌وگو و مذاکره برای آماده‌سازی زمینه تولید فیلم به ادارات، نهادها و سازمان‌ها اعزام می‌کند.

وی هدف از این اقدام را رونق تولید فیلم کوتاه و نیمه بلند در شهرستان بروجرد و ایجاد تعامل سازنده بین فیلم‌سازان و سایر مراکز عنوان کرد و گفت: نخستین نشست هماهنگی بیست و سومین گردهمایی سالانه انجمن سینمای جوانان بروجرد با حضور اعضای پیشکسوت، مدرسان و کارشناسان در محل دفتر این انجمن برگزار شد.

میرزایی افزود: طراحی پوستر، بنر و لوح تقدیر مراسم، طراحی و سفارش تندیس مراسم اختتامیه گردهمایی سالانه، برنامه‌ریزی نمایش آثار فیلم و برنامه‌ریزی جلسات نقد و بررسی، بررسی چگونگی برپایی کارگاه‌های آموزشی دو روزه در حین برگزاری گردهمایی سالانه، بررسی نحوه مشارکت مادی و معنوی نهادها، سازمان‌ها و مراکز فرهنگی ـ هنری در این مراسم و بررسی زمان قطعی برگزاری گردهمایی سالانه در شهریور 93 را از مصوبات این نشت بوده است.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات