استاندار لرستان دعوت کرد

لرستان خبر: استاندار لرستان با بیان اینکه چهار هزار و 700 لرستانی خارج از کشور زندگی می کنند، افزود: از همه لرستانیهای خارج از کشور و استان دعوت می کنیم که در توسعه استان مشارکت کنند.

به گزارش لرستان خبر، هوشنگ بازوند پیش از ظهر پنج شنبه در اختتامیه شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور با بیان اینکه امروز شاهد بروز سرچشمه هایی از عزم ملی در حوزه مدرسه سازی هستیم، اظهار داشت: به طور قطع این عزمی که در مدرسه سازی بسیج شده است به عنوان یک نقطه عطف از ظرفیت مشارکتهای مردمی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز ترویج دهنده فرهنگ خودباوری در کشور بوده اند، افزود: با فعالیت های انجام شده توسط این خیرین مدیریت مشارکتی به نام خیرین مدرسه ساز ثبت شده است.

استاندار لرستان عنوان کرد: این خودباوری توام با خداباوری که در کار خیرین مدرسه ساز متجلی شده در واقع همان مدیریت جهادی است که رهبر معظم انقلاب در شعار سال مورد تاکید قرار دادند.

بازوند ابراز امیدواری کرد که برای بازسازی، ساخت و مقاوم سازی مدارس خیرین مدرسه ساز به عنوان یکی از دستاوردهای مدیریت مشارکتی در کشور به یاری دولت بیایند.

بازوند تصریح کرد: همچنین استانداری لرستان این آمادکی را دارد که به میزان تعهدهایی که امروز از سوی خیرین صورت گیرد به همان میزان اعتبار به این حوزه تخصیص دهد.

وی با تاکید بر اینکه توسعه لرستان باید توسط خود لرستانیها و با خودباوری لرستانیها محقق شود، یادآور شد: امروز لرستانیهای مقیم تهران و خارج کشور برای سرمایه گذاری در پروژه های استان همکاری خوبی را شروع کرده اند.

استاندار لرستان با بیان اینکه چهار هزار و 700 لرستانی خارج از کشور زندگی می کنند، افزود: از این تعداد هزار و 200 نفر دارای مدرک دکتری بوده و یا در کار اقتصادی مشغول هستند که در آینده نیز از آنها دعوت خواهیم کرد که در توسعه استان مشارکت کنند

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات