رییس مجمع خیران کشور:

لرستان خبر: رییس مجمع خیرین مدرسه ساز گفت: تعداد خیرین مدرسه ساز کشور را 500 هزار نفر در داخل و یک هزار نفر در در خارج کشور است.

به گزارش لرستان خبر، ˈمحمدرضا حافظیˈ روز پنج شنبه در آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور در خرم آباد، افزود: درهمین حال و برغم وجود برخی مشکلات و محدودیت ها، هر روز شاهد افزایش تعداد خیرین داخل و خارج کشور برای همراهی و مشارکت با مجمع در حوزه ساخت و توسعه فضاهای آموزشی کشور هستیم.

وی با اشاره به عشق و علاقه وافر ملت ایران برای مشارکت در فعالیت های فرهنگی و آموزشی با هدف رشد و تعالی کشور، اظهار کرد: تاکنون شانزده جشنواره خیرین مدرسه ساز در سطح 31 استان کشور برگزار شده و امروز شاهد برگزاری مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره خیرین با حضور سه هزار فرد خیر در استان لرستان هستیم.

حافظی تعداد خیرین مدرسه ساز کشور را 500 هزار نفر در داخل و یک هزار نفر در در خارج کشور ذکر کرد و گفت: فعالیت مجمع خیرین مدرسه ساز، نمود و اثرگذاری بالایی در داخل و خارج کشور داشته و تلاش این افراد در زمینه ساخت و توسعه فضاهای آموزشی موجب ترویج و توسعه فرهنگ ناب ایرانی اسلامی در سراسر جهان شده است.

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور افزود: میزان تعهد خیرین مدرسه ساز استان تهران در جریان برگزاری شانزدهمین جشنواره خیرین این استان، چهار هزار میلیارد ریال است.

به گزارش ایرنا، در مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور از 16 خیر مدرسه ساز استان لرستان تجلیل شد.

همچنین دراین مراسم، بهره برداری از یک واحد آموزشی پیش ساخته اداره کل امور عشایری استان لرستان برای تحصیل عشایر استان، آغاز شد.

مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز کشور، امروز(پنجشنبه) با حضور معاون عمرانی وزیر کشور، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان لرستان و جمع کثیری از خیرین مدرسه ساز سراسر کشور در مجموعه ورزشی تختی خرم آباد برگزار شد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات