مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان خبر داد

لرستان خبر: مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: صدا و سیمای مرکز لرستان با کسب پنج رتبه برتر دو جایزه تلاش موثر و 6 برنامه شایسته تقدیر در هجدهمین جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز کل کشور خوش درخشید.

به گزارش لرستان خبر، محمد بازوند صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: در آیین پایانی کمیسیون‌های صدا، سیما، خبر و موسیقی و در مراسم اختتامیه جشنواره در محل ایل گل شهر تبریز به ترتیب آقایان مسعود بهرام‌نژاد به عنوان نویسنده برتر رادیویی به خاطر نویسندگی برنامه راویان عشق ویژه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، سید امیرحسین هاشمی تهیه‌کننده برتر سریال، مرتضی دهنوی صدابردار برتر سریال، بیژن محتشم چهره‌پرداز برتر سریال و مرتضی فلاحی بازیگر برتر تله‌فیلم معرفی و تجلیل شدند.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان افزود: در این آیین همچنین معاونت سیمای مرکز لرستان در بخش تولید سریال و برنامه‌های موثر شایسته تقدیر، معرفی و از تلاش موثر ذبیح‌اله کردعلیوند مسئول واحد موسیقی مرکز لرستان در حوزه تولید موسیقی تقدیر به عمل آمد.

 

بازوند تصریح کرد: بر اساس این گزارش به ترتیب آقایان ابراهیم امرایی و محمدولی رضوی در بخش خبرنگاری، جلال قربانی و فانی دارایی در بخش تهیه‌کنندگی رادیو، بتول بیرانوند در بخش تهیه‌کنندگی مستند و زهرا احمدی در بخش گزارشگری رادیو شایسته تقدیر معرفی شدند.

 

این مسئول تصریح کرد: هجدهمین جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز استان‌ها ششم تا نهم خردادماه جاری در تبریز برگزار شد.

 

براساس گزارش فارس از خرم‌آباد، صدا و سیمای مرکز لرستان با کسب پنج رتبه برتر دو جایزه تلاش موثر و 6 برنامه شایسته تقدیر در هجدهمین جشنواره تولیدات صدا و سیمای مراکز کل کشور خوش درخشید.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات