رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بروجرد خبر داد:

لرستان خبر: رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بروجرد گفت: جشن های ویژه نیمه شعبان، امسال درسطح 12 بقعه متبرکه این شهرستان برگزار می شود. همچنین از ویزیت رایگان بیماران در دو بقعه امام زاده جعفر و امام زاده ابوالحسن بروجرد در روز نیمه شعبان خبر داد.

به گزارش لرستان خبر، حجت الاسلام ˈ رضاگودرزیˈ روز یک شنبه در خصوص برنامه های ایام فرخنده نیمه شعبان در این شهرستان، افزود: به مناسبت گرامیداشت نیمه شعبان، آیین ها و جشن های باشکوهی در 12 بقعه متبرکه این شهرستان برگزار می شود.
 

وی اظهار کرد: این آیین های ویژه به مدت دو روز با اجرای برنامه های متنوعی همچون شعر، مولودی و سرود خوانی و مدیحه سرایی برگزار خواهند شد.
 

حجت اسلام گودرزی گفت: برپایی ایستگاه های صلواتی پذیرایی از زایران از دیگر برنامه های گرامیداشت جشن فرخنده نیمه شعبان دراین شهرستان است.
 

وی، همچنین از ویزیت رایگان بیماران در دو بقعه امام زاده جعفر و امام زاده ابوالحسن بروجرد در روز نیمه شعبان خبر داد و افزود: سرکشی و عیادت از بیماران در بیمارستان های شهید چمران و امام خمینی(ره) بروجرد از دیگر برنامه های ویژه این ایام است.
 

وی اظهار کرد: به همین مناسبت و به نیت 14 معصوم(ع)، به 14 بیمار نیازمند بستری در بیمارستان های شهرستان بروجرد نیز هرکدام مبلغ یک میلیون ریال اهدا خواهد شد.
 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بروجرد، همچنین از اعزام 30 مبلغ به مناسبت گرامیداشت ایام شعبان و ماه مبارک رمضان در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: طرح نشاط معنوی نیز همزمان در پنج بقعه متبرکه شهری و روستایی بروجرد برگزار می شود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات