فرمانده انتظامی استان لرستان خبرداد

لرستان خبر: فرمانده انتظامی استان لرستان از انهدام 10 باند قاچاق مواد مخدر طی سال جاری در استان لرستان خبر داد و افزود: در این مدت حدود 750 کیلو گرم مواد مخدر نیز کشف و ضبط شده است.

به گزارش لرستان خبر، سردار ˈمحمد قنبری ˈ روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اولویت قرار گرفتن مبارزه با ترانزیت مواد مخدر و خرده فروشی مواد، افزود: 160 کیلوگرم ماده مخدر تریاک با اقدام به موقع و موثر مامورین نیروی انتظامی استان در شهرستان خرم آباد کشف و ضبط شد. این محموله موادمخدر روز گذشته در جریان ایست و بازرسی مبادی ورودی خرم آباد از یک باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.
 

وی با اشاره به حضور و فعالیت پنج اکیپ از مامورین انتظامی در جریان کشف این محموله قاچاق، اظهار کرد: درهمین رابطه چهار خودرو نیز از این باند تهیه و توزیع موادمخدر توقیف شده است.
 

سردار قنبری با اشاره به بروز درگیری برای کشف این محموله و دستگیری عوامل باند، افزود: دراین خصوص چهار عضو اصلی این باند قاچاق مواد مخدر دستگیر شدند.
 

فرمانده انتظامی استان لرستان با بیان اینکه متاسفانه دراین حادثه یک عابر پیاده نیز مجروح شد، گفت: نامبرده سریعا توسط مامورین انتظامی به بیمارستان منتقل و درحال حاضر در سلامتی کامل بسر می برد.
 

به گفته وی، آمار انهدام و متلاشی کردن باندهای قاچاق مواد مخدر در استان لرستان طی سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 22 درصد افزایش یافته است.
 

سردار قنبری تصریح کرد: در این مدت 111 خودرو از عوامل قاچاق مواد مخدر در استان توقیف و یک هزار و 360 عامل تهیه و توزیع موادمخدر نیز شناسایی و دستگیر شده است.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات