فرماندار دورود:

لرستان خبر: فرماندار شهرستان دوورد گفت: نعمتی خواستار تأمین آب شرب برخی نقاط شهرستان از سوی مسئولان آبفای استان شد و گفت: باید از همین امروز برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات شدید آب شرب در آینده تدابیر لازم اندیشیده شود.

به گزارش لرستان خبر، ماشاءالله نعمتی ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان دورود با اشاره به ساماندهی دریاچه گهر با بیان اینکه در سال‌های گذشته به مراتب شاهد نارضایتی بازدیدکنندگان از این دریاچه بوده‌ایم، اظهار داشت: با توجه به این شرایط، برنامه­ریزی­هایی به منظور رفع مشکلات این دریاچه در چارچوب ستاد ساماندهی دریاچه گهر انجام شد.

 

فرماندار دورود با بیان اینکه اقدامات خوبی در بحث بهداشت و درمان و هلال احمر در محیط دریاچه صورت گرفته است، ادامه داد: همچنین در طول مسیر نیروی انتظامی با استقرار پایگاه‌هایی امنیت منطقه را به طور کامل تأمین کرده بود.

 

وی تصریح کرد: گردشگران، تلاش‌های صورت گرفته مورد رضایت آنها بوده و ساماندهی دریاچه را نسبت به سال‌های گذشته مطلوب‌تر توصیف کرده بودند که جا دارد، از همه مسئولان و افرادی که در این راستا قدم برداشته‌اند، تشکر کنم.

 

این مسئول متذکر شد: باید تلاش‌ها در زمینه توسعه گردشگری همچنان ادامه داشته باشد تا به اشتغال پایدار در این زمینه دست یابیم.

 

 نعمتی با اشاره به برنامه‌های کلان دولت تدبیر و امید، عنوان داشت: نرخ تورم باید کنترل و به زیر 25 درصد کاهش یابد که همه مسئولان باید به این مهم توجه داشته باشند.

 

وی ادامه داد: یکی از راه­های خروج از رکود اقتصادی جذب سرمایه­گذار است که اشتغال و پویایی منطقه را به دنبال دارد.

 

فرماندار دورود با اشاره به مشکلات بهداشتی و درمانی در برخی روستاهای حاشیه­ای و نسبتا پر جمعیت شهرستان، اذعان داشت: نیاز وجود مراکز درمانی برای اهالی روستاهای حاشیه‌ای شهرستان مثل ناصرالدین، چغابدار، سیاه‌کله و چند روستای دیگر احساس می‌شود که امیدواریم دانشگاه علوم پزشکی و در رأس آن دکتر ساکی این مشکل را رفع کنند.

 

این مسئول ادامه داد: مردم این مناطق به دلیل نبود درمانگاه به بیمارستان شهر رجوع می‌کنند که این موضوع موجب ترافیک بیمار در تنها بیمارستان شهرستان می‌شود که این ترافیک و تعدد بیمار کاهش کیفیت درمان را به دنبال دارد.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات