فرمانده انتظامی استان لرستان خبر داد

لرستان خبر: قرارگاه مبارزه با سرقت فرماندهی انتظامی استان لرستان، روز یکشنبه همزمان با 12 استان کشور، طی مراسمی در خرم آباد افتتاح شد. فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: خوشبختانه استان لرستان در زمینه مهار و کاهش آمار سرقت موفق به کسب رتبه نخست در میان استان های کشور شده است.

به گزارش لرستان خبر، فرمانده انتظامی استان لرستان دراین مراسم که از طریق تلفن کنفرانس با دیگر مراکز استان ها ارتباط داشت، گفت: قرارگاه مبارزه با سرقت با هدف مقابله، پیشگیری و کاهش سرقت در سطح استان راه اندازی و فعال شده است.
 

سردار محمد قنبری با اشاره به اینکه این قرارگاه به منظور برنامه ریزی و مدیریت اقدامات در حوزه مبارزه و مهار سرقت به صورت ویژه در استان راه اندازی شده، افزود: تامین امنیت و رفاه شهروندان و زمینه سازی برای مبارزه و مقابله قاطع با وقوع جرائم از اهداف اصلی راه اندازی این قرارگاه است.
 

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی قصد دارد تا فضای استان را برای سارقین و متخلفان ناامن کند، اظهار کرد: فعالیت این قرارگاه متناسب با شرایط اقلیمی استان، بومی سازی شده است.
 

سردار قنبری گفت: حدود 78 درصد از سرقت های استان لرستان مربوط به لوازم خودرو، منزل و خودرو است.
 

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به اقدامات موثر پلیس در زمینه کاهش آمار سرقت در استان، گفت: آمار سرقت در استان لرستان طی سه ماه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود 33 درصد کاهش یافته است.
 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات