معاون امور عمرانی استاندار لرستان:

لرستان خبر: معاون امور عمرانی استاندار لرستان گفت: قبل از تصویب و اجرای هر پروژه اقتصادی و عمرانی باید ابتدا اثرات زیست‏محیطی آن مورد بررسی قرار گیرد و سپس اجازه آغاز کار به آنها داده شود.

به گزارش لرستان خبر، مجید کیانپور ظهر امروز در جلسه معارفه مدیرکل محیط‌زیست لرستان در خرمآباد که با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، اظهار داشت: حفظ محیط زیست وظیفهای همگانی است که به نحو مطلوب توسط ان جی یوها و مدیران ارشد استان‏ها در اولویت کاری قرار گرفته است.

 

وی عنوان داشت: مهم‏ترین اولویت در کنار کارهای توسعه، عمران و آبادانی کشور حفظ محیط زیست است، زیرا منابع طبیعی الهی بزرگ‏ترین نعمت هستند.

 

این مسئول ادامه داد: در تمام پروژه‏های عمرانی باید سعی شود، مطالعات زیستمحیطی و حفاظت از محیطزیست در اولویت کاری قرار گیرد، بنابراین بهره‏برداری هیچ پروژه‏ای نباید به محیطزیست و منابع طبیعی آسیب برساند.

 

کیانپور متذکر شد: مدیرکل محیط زیست استان باید در انجام همه پروژهها پاسخگو افکار عمومی باشد و آنها را به عنوان الگو و هدف ویژه همواره مدنظر قرار دهد.

 

این مسئول یادآور شد: مدیر کل محیطزیست استان باید با ارائه راهکار و پیشنهادات لازم به دنبال سرعت‏بخشی به روند توسعه، عمران و آبادانی استان باشد.

 

وی بیان داشت: لرستان از نعمتهای الهی زیادی مانند  25 آبشار در شهرهای مختلف این استان و پلهای تاریخی زیادی بهرهمند است.

 

کیان‏پور خاطرنشان کرد: یک هزار و 700 غار طبیعی و دستکن با قدمت زیستگاهی 4 هزار ساله در استان لرستان وجود دارد که اینها میتوانند، زمینه‏ای برای رشد گردشگری و جذب سرمایهگذار به این استان شوند.

 

این مسئول اضافه کرد: وجود این همه نعمت الهی و منابع طبیعی مانند جنگل‏های بلوط در این استان وظیفه همه ما را به عنوان مسئول و مدیر ارشد سنگینتر میکند، بنابراین مدیرکل محیطزیست لرستان باید همه سعی خود را در حفظ جنگل‏ها و مراتع استان لرستان به کار گیرد.

 

معاون امور عمرانی استاندار لرستان گفت: حفظ محیط زیست اولویت اساسی ما است و در این خصوص باید از ظرفیتهای مانند ان جی یوها و 12 تشکل مردم نهاد استان بیشترین استفاده ببریم.

 

در ادامه کیانپور با آرزوی موفقیت برای مهندس فتحی بیرانوند بیان داشت: امیدواریم وی یک کارنامه خوب و قابل قبول از خود به جای بگذارد و در ارتقا استاندارها در استان تلاش کند.

 

آرزوی توفیق روز افزون را از خداوند منان دارم و خواهان ارائه کارنامه خوب و عملکرد موفق در جهت ارتقاء استاندارد ها هستیم

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات