امام جمعه خرم آباد:

لرستان خبر: نماینده و لی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: امنیت باید در تمام شئون در جامعه احساس شود و دادرسی ها باید سرعت یافته و نیروهای زبده برای امر قضاوت به کار گرفته شوند.

لرستان خبر، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد افزود: فتنه داعش در عراق یک توطئه از قبل برنامه ریزی شده است و ترکیه، آمریکا، عربستان و قطر در ابن توطئه نقش دارند.
 

وی با بیان اینکه امریکا سیاست منافق گونه را در عراق دنبال می کند تصریح کرد: دولت عربستان هم جنایات گروه داعش را نادیده گرفته و آن را به مردم عراق نسبت می دهد.
 

وی ادامه داد: آمریکا به خوبی می داند که اگر از این گروه حمایت کند این گروه بلای جان مسلمانان می شود که مردم عراق این نکته را به خوبی دریافته و با آگاهی بر این مساله ، گروه داعش را نابود خواهند کرد.
 

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی ادامه داد: حامیان داعش بدانند دوران بیداری اسلامی فرا رسیده و تصمیم مسلمانان جهان ریشه کنی تمامی تروریست ها است.
 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اشاره به شش تیرماه سالگرد سوقصد به مقام معظم رهبری توسط منافقان گفت: خداوند وجود ایشان را برای نظام اسلامی حفظ کرده و رهبر انقبلاب امروز پس از 25 سال کشوررا از توطئه و چالش عبور داده است.
 

وی همچنین به هفت تیر سالروز شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یارانش اشاره کرد و اظهار داشت: این شهید بزرگوار در علم و تقوا، تدبیر و مدیریت و آشنایی با مسایل زمان بی نظیر بود.
 

وی تصریح کرد: اندیشه ای دکتر بهشتی به ویژه اندیشه های اقتصادی وی در تقویت نظام اسلامی کم نظیر بوده است.
 

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی همچنین به دیدار رهبر انقلاب با مسوولان دستگاه قضا اشاره کرد و گفت: ایشان در این دیدار بر نظارت بیشتر بر عملکرد مدیران قضایی و قضات تاکید داشتند .
امام جمعه خرم آباد با شاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان اضافه کرد: این ماه فرصت مناسبی برای تقویت معرفت دینی و اخلاق بوده و سعی کنیم در این ماه علاوه بر تلاوت قرآن در کلام وحی تدبیر کنیم.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات