مدیر کمیته امداد شهرستان بروجرد خبر داد

لرستان خبر: مدیر کمیته امداد شهرستان بروجرد اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان جمعی از مسئولان مناطق دوگانه این شهرستان در قالب طرح مفتاح‌الجنه به سرکشی از منازل مددجویان و رفع مشکلات آنها می‌پردازند.

لرستان خبر، علی معظمی گودرزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: روایات بسیار زیادی از همنشینی ائمه با محرومان و فقرا وجود دارد و کمیته امداد نیز در جهت احیای سنت حسنه علوی و ایجاد فرصت برای بسیاری از مسئولان و خیرینی که علاقه و زمینه چنین همنشینی‌هایی دارند، طرح مفتاح‌الجنه را اجرا کرده است.

 

وی افزود: طرح اطعام نیازمندان و ارسال سبد غذایی به درب منازل نیازمندان، جذب حامی برای ایتام و برگزاری کلاس‌های مختلف قرآنی، مذهبی از طریق کانون علامه بحرالعلوم نیز از دیگر برنامه‌های کمیته امداد این شهرستان در ماه رمضان است.

 

معظمی گودرزی عنوان کرد: در سال گذشته 3 هزار و 745 نفر با هزینه‌ای بالغ بر 362 میلیون و 608 هزار ریال در قالب طرح اطعام و افطاری و توزیع کالاهای بین مددجویان و 900مورد دیگر نیز از سایر  خدمات گوناگون کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بروجرد در طول ایام ماه مبارک رمضان استفاده کرده که پیش بینی می‌شود، اجرای این طرح‌ها در سال جاری پر شورتر از سال گذشته انجام گیرد.

 

وی در بخشی دیگر از سخنان خود از جمله اهداف این طرح را ایجاد زمینه لازم برای همنشینی و مصاحبت با فقرا برای خیرین و مسئولان متدین و علاقه‌مند، ایجاد حس همدلی بین اقشار مختلف جامعه و آشنا کردن مسئولان با یکی دیگر از طرح‌های ظریف و خداپسندانه امداد عنوان کرد.

 

وی در بخشی دیگر از سخنان خود از اهدای مبلغ 140 میلیون ریال در قالب کمک هزینه تهیه جهیزیه به 7 نفر از نوعروسان این شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات