جانشین فرماندهی نیروی انتظامی لرستان:

لرستان خبر: جانشین فرماندهی نیروی انتظامی لرستان گفت: با بیان اینکه لرستان برای متخلفان به ویژه سارقان ناامن است، اظهار داشت: انتظار ما از مردم لرستان این است که در نگهداری از اموال خود دقت بیشتری داشته باشند.

لرستان خبر، علی احمدی تبار صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار داشت: در سه ماه گذشته شاهد کاهش 33 درصدی وقوع جرائم و افزایش 29 درصدی کشف وقوع جرم در استان لرستان نسبت به سال گذشته بودهایم.

 

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی لرستان اضافه کرد: در این مدت شاهد افزایش 13 درصدی کشف سرقتها در استان لرستان بودهایم.

 

احمدی تبار با اشاره به اینکه سارقان دستگیر شده همه بومی استان هستند، بیان داشت: این سرقتها به صورت سند نمره بودهاند.

 

وی افزود: با توجه به بحث جمعیتی مرکز استان بیشترین آمار سرقتها دارد، این در حالی است که بیشتر سرقت‏ها در زمان شب رخ داده است.

 

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی لرستان با بیان اینکه مردم باید از اموال خود به خوبی نگهداری کنند، گفت: مردم باید سعی کنند، خودروهای خود را به پارکینگها ببرند و همچنان اموال خود را به راحتی رها نکنند، زیرا این کار موقعیت را برای سارقان فراهم میکند.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: برخی از این دستگیریها بیشتر از سه ماه طول کشیده است.

 

احمدی تبار متذکر شد: تاکنون 22 نفر از مال باختگان شناسایی شدهاند و مال باختگان میتوانند، اگر خودرویی از آنها در گذشته به سرقت رفته است، به دستگاه قضایی مراجعه کنند.

 

وی افزود: دستگاه‏ قضایی باید برخورد جدی با این سارقان داشته باشد و به راحتی این دسته از سارقان را آزاد نکند، زیرا این کارها موجب بیاعتمادی مردم نسبت به دستگاه قضا میشود.

 

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی لرستان گفت: یکی از برنامه‌های نیروی انتظامی که در سال جاری به صورت جد پیگیری می‌شود، برخورد با سارقان به ویژه سارقان خودرو است و سال بدی برای سارقان پیش‌بینی می‌شود.

 

این مسئول گفت: ماه مبارک رمضان تاثیر زیادی در کاهش وقوع جرم داشتهاست، به صورتی که طی 10 روز گذشته شاهد کاهش 32 درصدی وقوع جرائم در زمینههای مختلف بودهایم.

 

وی یادآورشد: در ماه مبارک رمضان برخورد با روزه‌خواران یکی دیگر از برنامه‌های نیروی انتظامی در لرستان است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات