شهردار بروجرد:

لرستان خبر: شهردار بروجرد با اشاره به نیاز مبرم شهرستان در ترمیم و روکش آسفالت خیابان‎ها و معابر سطح شهر تا پیش از فرارسیدن فصل سرما گفت: تامین قیر مورد نیاز یکی از مهم‎ترین دغدغه‎های کنونی شهرداری بروجرد است.

لرستان خبر، منوچهر یوسفی ظهر امروز در بیت امام جمعه این شهرستان اظهار داشت: شهرداری به عنوان نهادی خدماتی و عمرانی با گستردگی و حجم بالای وظایف بیش از 100 نوع خدمات را به شهروندان ارائه میکند.

 

وی با اشاره به قدمت وجودی نهاد شهرداری در بروجرد از سال 1310 یادآور شد: شهرداری بروجرد از شروع فعالیت خود تاکنون علیرغم فراز و فرودهای زیاد در ارائه خدمات شایسته به شهروندان کوشیده است.

 

این مسئول بیان داشت: بیش از یک هزار و 700 نیروی کارمندی و کارگری در مجموعه شهرداری بروجرد با افتخار در حال ارائه خدمات به شهروندان این شهرستان هستند.

 

شهردار بروجرد خاطر نشان کرد: در سال گذشته بودجه 52 میلیارد تومانی شهرداری به صورت کامل محقق شده و علاوه بر آن حدود چهار درصد نیز بیشتر از بودجه تعیین شده محقق شده است.

 

یوسفی بیان داشت: از ابتدای سال 93 تاکنون به طور تقریبی نیمی از بودجه تصویبی 73 میلیارد تومانی عقب هستیم.

 

وی در تشریح دلایل تحقق نیافتن بودجه تصویبی تاکنون ادامه داد: کاهش درآمدهای ناشی از رکود ساخت و ساز و صدور پروانههای ساختمانی متقاضیان در اداره تامین اجتماعی و افزایش نرخهای دریافتی در ساخت و ساز و سرایت آن به شهرداری را از عمده دلایل دست نیافتن به این مهم است.

 

شهردار بروجرد اضافه کرد: بی شک ترغیب و تشویق سرمایهگذاران بخش خصوصی به ساخت و ساز نقش موثر و غیر قابل انکاری در رشد و توسعه شهری و ایجاد درآمد برای شهرداریها دارد.

 

یوسفی در ادامه نبود قیر را یکی از مشکلات موجود عنوان کرد و گفت: علیرغم تلاش استاندار لرستان، نمایندگان بروجرد در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه این شهرستان قیر مورد نیاز برای آسفالت و لکهگیری خیابانهای شهر تاکنون تامین نشده است.

 

این مسئول اضافه کرد: شهرداری بروجرد سال گذشته در ایجاد فضاهای سبز شهری عملکرد مناسبی داشته و در سال جدید نیز برنامههای طراحی شده، تاکنون علیرغم تنگناهای مالی به خوبی به پیش رفته است.

 

شهردار بروجرد گفت: در حوزه عمران نیز پروژههای عمرانی متعدد در قالب پروژههای بلند، میان و کوتاه مدت تعریف شده و در هفته دولت شاهد افتتاح پروژههای مختلفی در بخش‌های عمران، فضای سبز و احداث پلهای غیرهمسطح هستیم.

 

یوسفی خاطرنشان کرد: بی‌شک تعامل و هماهنگی دو سویه بین شهرداری و شورای شهر همچون گذشته ما را در پیشبرد اهداف سازمانی و توسعه و پیشرفت روزافزون شهری یاری میکند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات