امام جمعه ازنا:

لرستان خبر: امام جمعه ازنا با اشاره به آمار مخاطبان شبکه های ماهواره ای در کشور گفت: یکی از مهمترین اهداف برنامه های ماهواره ای برای ایران سست کردن بنیان خانواده است و بیش از 80 درصد سریال هایی که در ماهواره پخش می شود اساس خانواده را تهدید می‌کند.

لرستان خبر، حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق امروز در همایش مشترک ائمه جماعات و هیأت امنای مساجد و فرماندهان بسیج در ناحیه مقاومت بسیج ازنا، اظهار کرد: ماهواره‌ها و برنامه های تلویزیونی شبکه های غربی تأثیر زیادی بر تفکر جوانان ایرانی دارند و دشمن از این ابزار به عنوان سلاحی در برابر جوانان استفاده می‌کند.

 

حجت الاسلام هراتی مطلق تصریح کرد: متأسفانه بخشی از برنامه های صدا و سیمای کشور ما هم از ماهواره تأثیر می پذیرند و به تولید آثار ضد ارزشی می پردازند.

 

امام جمعه شهرستان ازنا با ارائه  دو راهکار برای مقابله با آسیب های ماهواره و جذب جوانان به مساجد بیان کرد: در نگاه اول مساجد باید از حالت سنتی خارج شوند و در آن مسائل روز و بر اساس نیازهای جوانان مورد بحث قرار گیرد و همچنین افرادی که در مساجد فعالیت می کنند باید فکر فرهنگی داشته باشند و فعالیت های خود را در راستای توسعه فرهنگ جامعه انجام دهند.

 

در ابتدای این مراسم نیز سرهنگ پاسدار فخرالدین خاوریان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ازنا با اشاره به توطئه های دشمنان برای انقلاب اسلامی خواستار تعامل بیشتر متولیان فرهنگی مساجد برای جذب جوانان شد.

 

در پایان از امام جماعت و نماینده هیأت امناء مسجد قدس و فرمانده پایگاه فلسطین به خاطر جدیت در اجرای برنامه های شجره طیبه صالحین با اهداء لوح تقدیر شد.
 

موضوع اصلی این همایش دجال‌واره یا ماهواره بود که در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ازنا برگزار شد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات