امروز /

لرستان خبر: مدیر کمیته امداد شهرستان الیگودرز گفت: در بازدید مدیر کل کمیته امداد استان لرستان که از منزل دو خانوار دارای یتیم صورت گرفت علاوه بر اهدای هدایایی به مبلغ 3 میلیون ریال مشکلات آنها نیز با حضور مسئولان و خیرین بررسی و جهت رفع آنها قول‌های مساعدی داده شد.

لرستان خبر، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان لرستان، علیرضا حاجیعلی گفت: در این دیدار از ساختمان در حال ساخت اداره منطقه دو این شهرستان، منازل دو نفر از همکاران بازنشسته، مرکز نیکوکاری مسجد فاطمیه و چند خانواده ایتام بازدید به عمل آمد.

 

مدیر کل کمیته امداد استان لرستان نیازهای خانواده‌های مورد بازدید را موارد عمرانی، لوازم خانگی، جهیزیه ودیعه خانواده‌های زندانیان و نیازهای فرهنگی عنوان کرد.

 

حاجیعلی عنوان کرد: در ادامه این بازدید از منزل یکی از زنان سرپرست خانوار مبلغ 20 میلیون ریال وام کار انگیزی و مبلغ 5 میلیون ریال به صورت بلاعوض جهت کمک به پرداخت بدهی این مددجو پرداخت شد.

 

گفتنی است، در پایان از منزل یکی از مددجویانی که همسر وی زندانی است، بازدید و مبلغ 10 میلیون ریال به صورت بلاعوض جهت کمک به پرداخت اقساط معوق وام و همچنین مبلغی جهت آزادی همسرش اهدا شد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات