رئیس شورای شهرستان بروجرد:

لرستان خبر: رئیس شورای اسلامی شهرستان بروجرد با ابراز خرسندی از عملکرد رسانه‌ها و مطبوعات شهرستان بروجرد، گفت: وجود مشکلات پیش‌ رو هرگز موجب نشده این افراد مأیوس شده و از مسیر اصلی منحرف شوند.

لرستان خبر، ناصر مرادی دوشنبه شب در حاشیه جلسه برگزاری روز خبرنگار در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بروجرد در جمع خبرنگاران افزود: شهید محمود صارمی در اقدامی ایثارگونه در راستای رسالت کاری خود به شهادت رسیده و برگ زرین دیگری را بر کتاب قطور افتخارات بروجرد افزود.

 

وی خاطرنشان کرد: اصحاب قلم و رسانه باید با تأسی از این شهید والامقام همچون همیشه در انجام وظیفه سنگین خود با جدیت تلاش کرده و به عنوان زبان گویای مردم در رفع برخی نواقص و کاستی‌های موجود اهتمام کنند.

 

مرادی ادامه داد: آنها باید با صراحت بیان و بی‌طرفی کامل در کنار بیان موفقیت و نقاط قوت، نقاط ضعف شهری و مدیریتی را منعکس کنند.

 

رئیس شورای شهرستان بروجرد اظهار کرد: رسانه‌ها با ارائه راهکارهای عملی و اصولی، در پویایی جامعه نقش‌آفرینی کرده و می‌توانند زمینه رشد و توسعه همه‌جانبه جامعه را فراهم کنند.

 

وی عنوان کرد: آنچه مسلم است، علاقه به خدمت و کار یکی از مهمترین عواملی است که وجود برخی مشکلات را کم‌‌رنگ کرده و نمی‌تواند در اراده مصمم اصحاب رسانه خدشه‌ای وارد کند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات