مدیر کل کمیته امداد امام خمینی لرستان:

لرستان خبر: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی لرستان ظهر امروز در دیدار با ایتام رومشکانی گفت: در کمیته امداد امام خمینی خدمت بی‎منت وظیفه امدادگران است و در این راه و این مسیر الهی براساس نیاز و میزان فقر خانواده‎ها کمیته امداد امام خمینی به محرومان خدمت ارائه می‎کند و هیچگونه تبعیضی اعمال نمی شود.

لرستان خبر، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی لرستان ظهر امروز در دیدار با ایتام رومشکانی در رومشکان ضمن قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه رمضان ماه بهار قرآن، احسان و نیکوکاری است، در این ماه دلها بیشتر متوجه محرومان و نیازمندان است و مردم در این امر خیر بیشتر شرکت میکنند.

 

وی افزود: طرحهای مفتاحالجنه، اطعام، افطارالمؤمنین،اکرام ایتام و ...از جمله طرحهای هستند که در ماه مبارک رمضان توسط کمیته امداد امام خمینی برگزار میشود و در این طرحها افراد و خیرین زیادی شرکت میکنند.

 

ولیالله منتظری یادآور شد: در سال گذشته با همراهی، مساعدت خیرین و نیکوکاران این طرحها به خوبی برگزار شد و خوشبختانه از این راهها کمکهای زیادی به محرومان و مستضعفان ارائه شد.

 

وی در خصوص دیگر برنامههای امداد امام خمینی بیان کرد: تامین جهیزیه برای جوانان و نوعروسان، زکات فطره، میزان مساعدتهای خیرین و حامیان برای کمک به افراد نیازمند از دیگر اقدامات این نهاد مقدس است که خوشبختانه لرستان در این زمینه اقدامات خوبی داشته است.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی لرستان خواستار همکاری و همراهی امام جمعه و روحانیون با امداد به خصوص در زمینه زکات و مراکز نیکوکاری شد.

 

لازم به ذکر است، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی لرستان با ایتام رومشکانی در قالب طرح مفتاحالجنه به همراه امام جمعه شهرستان رومشکان، معاون توسعه مشارکت‏های مردمی از منزل دوتن از ایتام تحت حمایت رومشکان بازدید کردند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات