مدیر کمیته امداد شهرستان کوهدشت:

لرستان خبر: مدیر کمیته امداد شهرستان کوهدشت گفت: در شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان سفره افطاری با حضور 500 نفر از نیازمندان منطقه کشماهور شهرستان کوهدشت برگزار شد که در این سفره بسیاری از ایتام و نیازمندان کوهدشتی حضور داشته‎اند.

لرستان خبر، مردان امرایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در کوهدشت اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه نگاه ویژه به مستضعفان و محرومان است که در این ماه بیشتر خیرین به افراد نیازمند کمکهای مالی و معنوی میکنند.

 

وی عنوان داشت: به همین منظور کمیته امداد امام خمینی شهرستان کوهدشت نیر برنامههای زیادی از جمله دادن افطاری به ایتام را داشته است و در این خصوص 500 نفر از مددجویان منطقه محروم کشماهور کوهدشت میهمان ضیافت افطاری کمیته امداد این شهرستان بودهاند.

 

امرایی ادامه داد: میهمانان این سفره که با مشارکت چشمگیر خیرین بومی برپا شده بود از بین ایتام کم سن و نیازمند اصلی مشخص شده بودند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهدا 100 پرس غذای گرم از طرف خیرین به مرکز نیکوکاری محله جهاد شمالی این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: این تعداد پرس غذای گرم نیز از طریق مرکز نیکوکاری در بین خانوادههای نیازمند این منطقه توزیع شده است.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان کوهدشت گفت: آماده کردن جهیزیه برای نوعروسان، جمعآوری زکات فطره، اطعام نیازمندان در طول ماه رمضان و... از جمله برنامههای این نهاد در ماه پر برکت رمضان در سالجاری بوده است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات