قدردانی امام جمعه بروجرد از مردم /

لرستان خبر: امام جمعه بروجرد ضمن قدردانی ازحضور گسترده و یکپارچه مردم فهیم شهرستان بروجرد در راهپیمایی روز قدس عنوان کرد: در هنگامه ای که صهیونیست های جنایتکار، مردم مسلمان فلسطین بویژه زنان و کودکان غزه را قتل عام، و مجامع جهانی سکوت کرده اند، بر مسلمانان واجب و تکلیف است که از برادران و خواهران دینی خود حمایت کنند.

لرستان خبر، حجت الاسلام والمسلمین ˈحسن ترابیˈ روز شنبه در جلسه برنامه ریزی عید فطر گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس، به عنوان یک حرکت حماسی نشاندهنده وحدت، اتحاد، همبستگی و بصیرت ملت در برابر استکبار جهانی و دفاع از ملت های مظلوم و آزاده است.
 

وی افزود: شرایط کنونی نوار غزه و جنایات صهیونیست ها، روز جهانی قدس را بسیار برجسته تر از سال های گذشته کرده بود و حضور مردم نیز درراهپیمایی در مقایسه با سال های پیش بسیار گرمتر و چشمگیرتر بوده است.
 

به گفته وی با توجه به اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه، حضور میلیونی مردم فهیم ایران اسلامی درراهپیمایی روز قدس، باعث ذلت و خواری رژیم صهیونیستی و تقویت روحیه امید و خودباوری مردم فلسطین شده است.


امام جمعه بروجرد تصریح کرد: توجه نسبت به سرنوشت دیگران از وظایف یک مسلمان است و در هنگامه ای که صهیونیست های جنایتکار، مردم مسلمان فلسطین بویژه زنان و کودکان غزه را قتل عام، و مجامع جهانی سکوت کرده اند، بر مسلمانان واجب و تکلیف است که از برادران و خواهران دینی خود حمایت کنند.
 

وی در پایان از مردم فهیم و ولایتمدار بروجرد برای خلق حماسه در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تقدیر و تشکر کردند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات