امام جمعه پلدختر:

لرستان خبر: امام جمعه پلدختر با بیان این که اثر جبران ناپذیر ماهواره باید برای دانش آموزان و اولیا تبیین شود، افزود: نقش آموزش و پرورش در برابر هجمه فرهنگی دشمنان انقلاب بسیار مهم است و رسالت معلمان و مربیان پرورشی در خنثی سازی تهاجم فرهنگی و مصونیت بخشیدن دانش آموزان بسیار مهم و بی بدیل است.

لرستان خبر، حجت الاسلام ˈعلی محمد لروندˈ روز دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان، افزود: در شرایط کنونی و تهاجم فرهنگی غرب، دشمنان سعی دارند از طریق ماهواره، اینترنت و ابزار رسانه ای، باورهای دانش آموزان نسبت به اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی را تغییر دهند که مقابله با این مهم نیاز به آموزش مسایل فرهنگی، اجتماعی و دینی دارد.
 

وی تصریح کرد: در بین دانش آموزان سوالات و شبهاتی مطرح است که باید به صورت دقیق شناسایی و به شکلی علمی، مستدل ، منطقی و براساس آموزه های دینی و اسلامی به آنها پاسخ کامل و جامع داده شود.

 

ایشان افزودند: تعمیق باورهای دینی و پاسخگوی به شبهات دانش آموزان باید به عنوان راهبرد محوری و اصلی آموزش و پرورش قرار گیرد.

 

امام جمعه پلدختر با اشاره به تلاش گسترده دشمنان اسلام برای تضعیف باورهای دینی و اخلاقی جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان کشور، افزود: گفتمان های دینی نقش مهمی در ارتقای آموزه های دینی و باورهای مذهبی دانش آموزان و مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم استکبار جهانی دارد.
 

وی با بیان این که ماهواره اثرات مخرب و جبران ناپذیری در روحیه دانش آموزان دارد، گفت: دشمن همیشه از راه های گوناگون درصدد ضربه زدن به افکار نوجوانان و جوانان است و یکی از راهکارهای دشمن از ایجاد هجمه فرهنگی با ابزارهای گوناگون مانند ماهواره، اینترنت و غیره است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات