نماینده مردم پلدختر در مجلس:

لرستان خبر: نماینده مردم شهرستان پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران استان با نمایندگان ارتباط کمی دارند، از این رو باید از ظرفیت نمایندگان برای توسعه استفاده کنند.

لرستان خبر، علی کاییدی چهارشنبه در نشست با خبرنگاران در خرمآباد ضمن تبریک روز خبرنگار به همه اصحاب رسانه و خبرنگاران لرستانی در خرمآباد اظهار داشت: متاسفانه برخی از جابه‌جایی‌ها در استان و به خصوص در شهرستانها بدون اطلاع نمایندگان استان در مجلس صورت میگیرد که ما به این روند انتقاد داریم.

 

وی با اشاره به اینکه در این برهه زمانی باید دولت را حمایت کنیم، عنوان داشت: باید همه در هر جناحی انسجام و وحدت خود را در نظام اسلامی حفظ کنیم تا دشمنان نتوانند خدشهای به این نظام وارد کنند.

 

کاییدی خاطرنشان کرد: دولتهای گذشته برای لرستان کار خاصی نکردهاند و امروز این استان با کوله‌باری از مشکلات دست و پنجه نرم میکند. بنابراین همه ما باید تلاش کنیم با یک برنامه مدون به توسعه همه جانبه استان دست پیدا کنیم.

 

وی یادآور شد: خبرنگاران، مدیران دستگاه‏های اجرایی برای توسعه هر استان ظرفیتهای خوبی هستند که باید از آنها به خوبی استفاده شود.

 

نماینده مردم شهرستان پلدختر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در حال حاضر بستر سرمایهگذاری در لرستان فراهم است اما باید برای سرمایهگذار انگیزه ایجاد شود که در این زمینه وظیفه ما حمایت از سرمایهگذار و زمینهسازی برای فعالیت آنها در استان است.

 

کاییدی با اشاره به اینکه بر اساس ماده 180 بیش از چهار میلیارد هزار تومان اعتبار به استانها اختصاص یافته است که سهم استان لرستان از این اعتبارات 156 میلیارد تومان بوده است.

 

این نماینده مجلس به راهاندازی کارخانه سیمان پلدختر پس از چهار سال اشاره کرد و متذکر شد: پس از چهار سال و گذشت سه دوره از استانداران در سال 92 عملیات اجرایی کارخانه سیمان پلدختر با اعتباری بالغ بر 52 میلیون یورو و 60 میلیارد تومان به تصویب رسیده است که بانک مرکزی این اعتبار را به لرستان ابلاغ کرده است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات