فرمانده نیروی انتظامی لرستان خبرداد

لرستان خبر: فرمانده نیروی انتظامی لرستان از کاهش جرائم اجتماعی در لرستان خبر داد و گفت : لرستان رتبه نخست کاهش سرقت را در فصل نخست سال در سطح کشور کسب کرد.

لرستان خبر ،سردار ˈمحمد قنبری ˈ روز پنج شنبه در جمع خبرنگاران افزود : با اقدامات و برنامه ریزی های انجام شده در این استان در راستای کاهش سرقت برابر با اعلام نیروی انتظامی کشور لرستان از رتبه 9 کشور درزمینه وقوع سرقت به رتبه 17 رسیده است .
 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر لرستان با استان دارای رتبه دوم کاهش سرقت با 16 درصد آمار کاهش اختلاف زیاد دارد ،اظهار کرد : در فصل نخست امسال در مجموع 32درصد کاهش سرقت در لرستان وجود داشته است .
 

وی تصریح کرد : در این راستا در حوزه سرقت در منازل 30 درصد ،سرقت مغازه 34درصد ،موتور سیکلت 29درصد ،کیف قاپی 28درصد و سایر سرقت ها 36 درصد کاهش ایجاد شده است .
 

همچنین سردار قنبری گفت : کشف سرقت در این استان 15درصد و کاهش جرایم خشن در با عنوان سرقت مسلحانه و راهزنی 100 درصد کاهش یافته است .
 

وی با اشاره به اینکه آدم ربایی و وگروکشی 50 درصد کاهش داشته است ،اظهار کرد:وقوع شرارت های چاقو کشی و،قمه کشی31 درصد کاهش داشته است .
 

وی تصریح کرد : کشفیات سلاح در لرستان 98 درصد نسبت به مدت مشابه 98 درصد افزایش داشته است .
 

وی افزود : در چهار ماه نخست سالجاری 900 کیلوگرم کشف انواع مواد مخدر وجود داشته است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد افزایش داشته است و 28 باند حرفه ای در این راستا در استان منهدم شده است .
 

فرمانده نیروی انتظامی لرستان گفت :در چهار ماه نخست سال در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان شش باند به ارزش ریالی 107 میلیارد ریال متلاشی شده است .

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات