مدیر کمیته امداد شهرستان دورود خبر داد

لرستان خبر: مدیر کمیته امداد شهرستان دورود گفت: پزشکان واحد درمان کمیته امداد و پزشکان شهرستان دورود با یک برنامه‎ریزی مدون و از پیش تعیین شده از بیماران صعب‎العلاج و ناتوان تحت حمایت کمیته امداد در منزل بازدید و به طور رایگان آنها را ویزیت می‏کنند.

لرستان خبر، اسداله اسدی عصر امروز در جمع خبرنگاران در دورود گفت: با تلاش صورت گرفته در خصوص خدمترسانی هر چه بهتر به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند، پزشکان واحد درمان کمیته امداد پزشکان شهرستان دورود با یک برنامهریزی مدون و از پیش تعیین شده از بیماران تحت حمایت کمیته امداد در منزل بازدید و به طور رایگان آنها را ویزیت می‏کنند.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان دورود افزود: این ملاقاتها با محوریت واحد درمان تحت عنوان مراقبت از سلامت در قالب طرح شفاء صورت میگیرد.

 

این مسئول یادآور شد: خانوادههای زندانی، ایتام و بیماران صعبالعلاج تحت حمایت به صورت رایگان ویزیت و مشاوره میشوند و جهت ادامه درمان، نحوه تهیه دارو و خرید لوازم از قبیل جوراب واریس، ویلچر، تشک مواج و... در اولویت کاری قرار میگیرند.

 

وی تصریح کرد: جهت پرستاری از این بیماران که بیشتر آنها زمینگیر و ناتوان هستند، هزینه نگهداری و خرید لوازم ضروری جهت نگهداری آنان در منزل به صورت مداوم از طریق کمیته امداد به حساب آنها واریز میشود.

 

اسدی گفت: کمیته امداد این شهرستان در اجرای طرح ویزیت رایگان نسبت به مشابه سال قبل رشد قابل توجهی داشته که امیدواریم با همکاری پزشکان خیر و نیکوکار شهرستان این روند برای همیشه ادامه داشته باشد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات