فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد خبر داد

لرستان خبر: فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد از کاهش 24 درصدی در وقوع انواع سرقت‌ها و افزایش 211 درصدی انواع کشفیات در یک ماهه اخیر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

لرستان خبر، علیرضا دلیری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان، اظهار داشت: در چهار ماهه نخست امسال شاهد رشد 75 درصدی کشفیات مواد مخدر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم. در چهار ماهه نخست امسال در حوزه وقوع انواع سرقت‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش هشت درصدی مشاهده می‌شود.

 

وی با اشاره به افزایش 30 درصدی کشفیات در این مدت، ادامه داد: در مدت زمان یاد شده همچنین در زمینه کشف سلاح، شاهد رشد 251 درصدی هستیم.

 

وی اظهار کرد: در حوزه دستگیری‌ها شامل مواردی از قبیل دستگیری مخلان امنیت اجتماعی، فروشندگان مواد مخدر، قاچاق کالا و دیگر جرائم، رشد 52 درصدی محقق شده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد خاطر نشان کرد: در یک ماهه اخیر کشف سلاح و مواد مخدر به ترتیب رشد 69 و 196 درصدی داشته است.

 

دلیری در ادامه از رشد 450درصدی افزایش دستگیری‌ها در یک ماه اخیر خبر داد و تاکید کرد: این موفقیت بزرگ به پشتوانه عظیم نیروهای مردمی شهرستان بروجرد به دست آمده است.

 

سرهنگ دلیری اضافه کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون 33 هزار و 122 مورد تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیس 110 برقرار شده است که از این میان 12 هزار و 740 مورد عملیاتی شده است.

 

وی آمار مراجعه حضوری چهار ماهه امسال را سه هزار و 592 مورد برشمرد و عنوان کرد: همچنین در مدت یاد شده هشت هزار و 445 مشاوره و پاسخگویی توسط مشاوران این فرماندهی انجام شده است .

 

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: در یک ماه گذشته علاوه بر 6 هزار و 833 تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیس 110، 694 مراجعه حضوری، یکهزار و 626 مورد مشاوره و 2 هزار و 914 تماس عملیاتی منجر به تشکیل پرونده انجام شده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد سپس به ارائه آمار در حوزه تصادفات درون و برونشهری از ابتدای سالجاری تاکنون پرداخت و از کاهش 87 درصدی تصادفات منجر به فوت درونشهری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: در این مدت تصادفات منجر به جرح درون شهری رشد 45 درصدی داشته است.

 

این مسئول اضافه کرد: در مدت زمان یاد شده آمار تصادفات منجر به جرح در تصادف‌های برون شهری 46 درصد کاهش یافته است و همچنین آمار تصادفات منجر به فوت و جرح در تصادفات درون‌شهری در یک ماه گذشته به ترتیب 50 و 10 درصد کاهش داشته است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد اظهار کرد: در همین مدت آمار فوت و جرح در تصادفات برون‌شهری به ترتیب 17 و 45 درصد کاهش داشته است.

 

سرهنگ علیرضا دلیری عنوان کرد: تعداد مجروحان و افراد فوت شده در یک ماه اخیر 32 و 45 درصد کاهش یافته است و در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده از ابتدای سالجاری تاکنون 19 منطقه در جغرافیای جرم شهرستان شناسایی شده و در این رابطه 97 مورد بازرسی منزل در موارد مختلف انجام شده است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات